رییس جمهور روسیه به رغم تنش ها میان روسیه و غرب در خصوص بحران اوکراین، در نشست گروه 20 که در ماه نوامبر در استرالیا برگزار می شود شرکت خواهد کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزیر دارایی استرالیا روز یکشنبه اعلام کرد به رغم تنش ها میان روسیه و غرب در خصوص بحران اوکراین، "ولادیمیر پوتین " رییس جمهوری روسیه در نشست گروه 20 که در ماه نوامبر در بریزبن استرالیا برگزار می شود شرکت خواهد کرد.

پس از آنکه "پترو پروشنکو "رییس جمهوری اوکراین اعلام کرد قصد دارد دراجلاس آسیا  اروپا که قرار است در 17 اکتبر در میلان برگزار شود  با همتای روسی خود در خصوص بحران  اوکراین به گفتگو بپردازد وزیر دارایی استرالیا از حضور ولادیمیر پوتین در نشست جی 20 خبر داد.

 وزیر دارایی استرالیا با بیان این که  باراک اوباما ، "آنگلا مرکل" و سران دیگر کشورها خواستار حضور ولادیمیر پوتین  در نشست جی 20 هستند گفت این فرصتی است تا سران کشورهای غربی در خصوص مسائل  اوکراین به طور شفاف با رییس جمهوری روسیه به بحث و گفتگو بپردازند.

نخست وزیر استرالیا نیز با بیان این که روسیه عضو جی 20 است گفت ما مجبور هستیم  حضورسران روسیه را برای شرکت در اجلاس جی 20 بپذیریم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار