اردبیل؛

67هزار خانوار در سطح استان اردبیل از فراورده های نفتی استفاده می کنند

مدیرشرکت نفت منطقه‌ای اردبیل گفت: 67 هزار خانوار در سطح استان اردبیل هم از فراورده های نفتی استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبريز؛ محمود آقامحمدیان امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات سوخت شهرستان نیر با اشاره به اینکه 67 هزار خانوار در سطح استان اردبیل از فراورده های نفتی استفاده می‌کنند افزود:مصرف بنزین در سطح استان اردبیل به میزان 3 درصد نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته کاهش یافته است.

وی گفت: در سطح استان اردبیل روزانه حدود 900 هزار لیتر بنزین مصرف می‌شود که در 6 ماه گذشته در سطح استان اردبیل 161 میلیون لیتر بنزین مصرف شده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3 درصد کاهش یافته است.

مدیرشرکت نفت منطقه‌ای اردبیل با اشاره به تعداد جایگاه‌های CNG و نفت و بنزین در سطح استان تصریح کرد: در سطح استان اردبیل 54 جایگاه بنزین و نفتگاز و 85 جایگاه CNG وجود دارد که 2 مورد احداث جایگاهCNG هم در دست اقدام است.

آقامحمدیان با اشاره به مصرف نفت سفید و نفت گاز هم گفت: در سطح استان اردبیل 25 میلیون لیتر نفت سفید و 160 میلیون لیتر نفت گاز مصرف شده که در شهرستان نیر هم مصرف بنزین در 6 ماه نخست سال 5 درصد کاهش، درمصرف نفت سفید در 6 ماه نخست سال 10 درصد افزایش و در مصرف نفت گاز در 6 ماه نخست سال 17 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.