خبرهای رییس رادیو برای تلویزیون

محمد حسین صوفی معاون صدای رسانه ملی روز سه شنبه برنامه مهمان صبح بخیر ایران شبکه یک می شود.

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما؛ "محمدحسین صوفی " معاون صدای رسانه ملی  سه شنبه 22مهرماه  با حضور در برنامه صبح بخیر ایران که ساعت 6:10 دقیقه صبح از این شبکه پخش می شود حضور می یابد و درباره دوازدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی صحبت می کند.

گفتنی است؛ این همایش  با حضور میهمانان داخلی و خارجی 23 و 24 مهر در اهواز برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش؛ مراسم پایانی اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی 15 مداح و پژوهشگر خارجی، 16 پیرغلام و ذاکر کشور به همراه دو مداح جوان، 18 برگزیده از مداحان، پژوهشگران و نویسندگان عاشورایی و صاحب سبک استان خوزستان و یک نخانم پژوهشگر و پنج هنرمند در عرصه شعر، فیلم و نشر آثار عاشورایی معرفی و قدردانی می‌شوند.

بر اساس این گزارش؛ دوازدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی از 23 تا 25 مهر ماه سال جاری در استان خوزستان؛ شهر اهواز برگزار خواهد شد و ضمن تجلیل از پیرغلامان برگزیده هر استان، 10 مستند برگزیده رادیویی جوایز ارزنده خود را در یافت خواهند کرد.
 
بنابراین گزارش ؛برنامه «صبح بخیر ایران» به همت گروه اجتماعی ھر روز ساعت 6 تا 9 صبح  به تهیه کنندگی غلامرضا بختیاری از شبکه یک سیما پخش می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: رادیو ، صدا ، رسانه ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار