مهران رجبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

معراجی‌ها تقدیم به نگاه‌های نو شد/ من خود از رزمندگان جنگ تحمیلی هستم

بازیگر سریال "معراجی‌ها" گفت:معراجی‌ها با موضوع‌ دفاع مقدس و پرداختن به رزمندگانی که مفقودالاثر شدند، تقدیم به نگاه‌های نو می‌شود.

مهران رجبی بازیگر سریال "معراجی‌ها" با اشاره به استقبال مخاطبان از این اثر تلویزیونی،‌ در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به فیلمنامه، پیش بینی می‌کردم که سریال معراجی‌ها مورد استقبال قرار گیرد.
 
وی با اشاره به ژانر دفاع مقدس در معراجی‌ها تصریح کرد:در سریال معراجی‌ها خیلی از مسائل و مشکلات اجتماعی و نیز دفاع مقدس به خوبی توضیح داده شده است.
 
رجبی ادامه داد:معراجی‌ها به نسبت دیگر آثار دفاع مقدس قدری به روزتر است و به بحث پیرامون خانواده‌ های مفقود الاثر می‌پردازد.
 
وی افزود:برای معراجی‌ها تلاش بسیار شده و بازیگران زیادی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند، من آن را تقدیم به نگاه‌های خوب می‌کنم.
 
این بازیگر کشورمان درباره بازی و اثر ضعیف گفت: به هر صورت بازیگران باید در صورت در دست داشتن فیلمنامه قوی یا ضعیف بتوانند یک کاراکتر را به نحو عالی اجرا کنند و آبروی کار را حفظ کنند.
 
وی تصریح کرد: لذا هرکس هر هنر و توانایی که دارد باید در پروژه‌ای که به آن متعهد می‌شود، اجرا کند.
 
رجبی در خصوص دغدغه‌اش به بچه‌های جنگ تحمیلی گفت: من خود از رزمندگان جنگ تحمیلی هستم و آن زمان را جزو لحظات خوش زندگیم می‌دانم. ضمن اینکه ساخت آثار دفاع مقدس جزء اولویت‌ها بوده و حضور در آن ثواب دارد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: معراجی ، نگاه ، رزمندگان ، جنگ ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار