تشکیل نیروهای ویژه برای محافظت از میدان های نفتی در عربستان

عربستان به منظور حمایت از میدان های نفتی و تاسیسات دریایی در سواحل منطقه الشرقیه، نیروی ویژه برای محافظت از میدان های نفتی در عربستان تشکیل داده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه القدس العربی، مدیریت گارد مرزی عربستان در منطقه الشرقیه از تشکیل نیروی موسوم به "امنیت و حمایت از تاسیسات دریایی" خبر داد و هدف از آن را تشدید اقدامات امنیتی در میدان‌های نفتی و تاسیسات زیربنایی دریایی در سواحل الشرقیه اعلام کرد.

بر اساس مدیرت گارد مرزی الشرقیه، با تشکیل نیروهای ویژه امنیتی از نزدیک شدن افراد و خودرهای غیرمجاز به تاسیسات و میدان های نفتی جلوگیری خواهد شد.

روزنامه الیوم عربستان ن به نقل از سروان "عمر الاکلبی" سخنگوی مدیریت گارد مرزی منطقه الشرقیه نوشت: نیروهای ویژه متشکل از سه یگان شامل یگان حمایت دریایی، حمایت حمل و نقل و حمایت ساحلی هستند.

الاکلبی افزود: این نیروها در داخل و خارج از عربستان و بدست کارشناسان بین المللی و با همکاری موسسه گارد مرز دریایی در منطقه مکه مکرمه آموزش دیده اند.

وی ادامه دادهدف ازآموزش های مزبور بهبود و تقویت کارآیی امنیتی، دریایی و نظامی تا سطح عالی است تا نیروهای این یگان ها به طور کلی از توانایی مقابله با تهدیدات و خطرهای امنیتی دریایی برخوردار شده و بتوانند در این زمینه به سطح عالی یا همان حمایت از تاسیسات زیربنایی و دریایی ارتقا یابند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار