سرویس جزیره هوشمند ایرانسل؛

تا 80 درصد تخفیف در مکالمه برای مشترکین اعتباری ایرانسل!

اگر از مشترکین ایرانسل هستید، سرویس جزیره هوشمند فرصتی بهتر را برای برقراری تماس‌های بیشتر از خصوط اعتباری شماست، این سرویس تا 80% تخفیف را در تماس‌های ایرانسلی به شما به ارمغان می‌آورد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ جزیره هوشمند ایرانسل فرصتی برای برقراری تماس‌های بیشتر از خصوط اعتباری، این سرویس تا 80% تخفیف را در تماس‌های ایرانسلی به شما به ارمغان می‌آورد. محاسبه و اعمال تخفیف مکالمه در این سرویس بر اساس ترافیک شبکه و به صورت هوشمند انجام می‌شود، یعنی اعمال تخفیف در زمان و مکان‌های مختلف متفاوت است. برای اینکه راحت‌تر این موضوع را درک کنیم یک مثال می‌آوریم.



منطقه الف (منطقه پرجمعیت) و منطقه ب (منطقه کم جمعیت) را در نظر می‌گیریم، آنتن BTS که در منطقه الف می‌باشد با توجه به پرجمعیت بودن آن مشترکین زیادی به آن متصل هستند و ترافیک شبکه در این منطقه زیاد است. آنتن BTS که در منطقه ب نصب شده جمعیت کمتری دارد و مشترکین کمتری به آن متصل هستند پس ترافیک شبکه در این منطقه کمتر است، در این صورت در منطقه ب که ترافیک شبکه کمتر است شما تخفیف بیشتری می‌گیرید و در منطقه الف که منطقه‌ای با مشترک زیاد است ترافیک شبکه زیاد بوده و شما تخفیف کمتری نسبت به منطقه ب می‌گیرید.




سرویس جزیره هوشمند ایرانسل هم اکنون در سراسر ایران قابل دسترسی است و برای استفاده از تخفیف‌های هوشمند کافیست با شماره گیری #۱*۱۳۵* به صورت رایگان به عضویت این سرویس درآیید و منتظر تخفیف‌های باورنکردنی باشید!



چگونه از میزان تخفیف مطلع شویم؟
برای این کار دو راه وجود دارد، یکی در ابتدای تماس، میزان تخفیف به صورت خودکار روی نمایشگر تلفن همراه نشان داده می‌شود و دیگری با شماره گیری کد #۰*۱۳۵* از میزان تخفیف در ساعت فعلی و ساعت آینده مطلع خواهید شد.



اطلاع رسانی از طریق پخش سلولی
اگر دوست دارید از میزان تخفیف در مکان‌های مختلف مطلع شوید کافی است که سیستم پخش سلولی (Cell Broadcast) را فعال کنید، در این صورت تخفیف طی ساعات و در مکان‌های مختلف به صورت خودکار روی نمایشگر گوشی نشان داده می‌شود. پخش سلولی یا CB از فناوری‌های مبتنی بر مکان تلفن همراه است که برای رساندن همزمان پیغام‌های متنی به چندین کاربر در یک محدوده جغرافیایی مشخص طراحی شده است. در حال حاضر این سرویس از طریق کانال ۵۰ در دسترس است.

برای فعال‌سازی سیستم انتشار سلولی کافی است تا در قسمت تنظیمات پیامک تلفن همراه یا تنظیمات گوشی خود، گزینه مربوط به Cell Broadcast را فعال کنید. توجه داشته باشید که در صورت فعال نبودن سیستم پخش سلولی همچنان از تخفیف‌های مکالمه در جزیره هوشمند ایرانسل برخوردار خواهید شد ولی درصد تخفیف روی نمایشگر گوشی نمایان نمی‌شود.



لطفا به این موارد توجه کنید
– هزینه تعرفه‌های مکالمه طرح جزیره هوشمند ایرانسل بدون تخفیف، معادل ۷۲۰ ریال در دقیقه برای تماس‌های ایرانسلی خواهد بود.
– در صورتی که از طرح‌های تعرفه رنگی استفاده می‌کنید، پس از پایان مدت طرح تعرفه رنگی می‌توانید عضو جزیره هوشمند ایرانسل شوید. برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حسابتان، کد #۸*۱۳۵* (یا *۱۴۰*۷*۸*۱#) را از خط اعتباری خود شماره‌گیری کنید.
– در صورت عضویت در جزیره هوشمند ایرانسل امکان استفاده از اعتبار هدیه و یا طرح‌های تخفیفی در تماس‌های ایرانسلی وجود نخواهد داشت.
–  ۲۰ درصد اعتبار هدیه شارژ شگفت انگیز شامل این طرح نمی‌شود ولی مشترکین می‌توانند از این اعتبار هدیه برای ارسال پیامک، پیام چندرسانه‌ای و یا اینترنت همراه استفاده کنند.

چگونه می‌توان این طرح را لغو کرد؟
برای لغو عضویت در جزیره هوشمند ایرانسل می‌توانید گزینه #۹*۱۳۵* را شماره‌گیری کنید، با شماره گیری این کد، سرویس جزیره هوشمند برای شما مشترکین لغو خواهد شد.


 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زکریا رحمانی
۰۰:۲۶ ۰۲ آبان ۱۳۹۳
کسانی که استفاده کردند میگن شارژ پولیمون زودتر تموم میشه ایرانسل توضیحات خیلی کمی میده انا من ماهانه اینترنتش استفاده میکنم خیلی راضی هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۴ مهر ۱۳۹۳
سانسورچي....................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۳
سلام یه سوال داشتم اگه بخش سلولی رو فعال کنیم از اعتبارمون هم کم میشه؟؟؟ خوشحال میشم اگه جواب بدین.
تشکر
Germany
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۳
نه
Iran (Islamic Republic of)
رزاق محمدی
۱۸:۲۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۳
سلام من خودم کارمند شرکت ایرانسل هستم. نه عزیزم هیچ هزینه ای برای شما ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
0000
۱۸:۴۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۳
سلام

خیر
Iran (Islamic Republic of)
Mamad
۰۱:۲۷ ۲۶ مهر ۱۳۹۳
ببین اگه فعالش کنی بدبختی:| میدونی چرا؟ :|
چون هی واست عین ارور هر ی دیقه مینویسه انقد تخفیف شاملتون میشه:| پس فعالش نکنی بهتره:)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۳
سلام یه سوال داشتم اگه بخش سلولی رو فعال کنیم از اعتبارمون هم کم میشه؟؟؟ خوشحال میشم اگه جواب بدین.
تشکر
Iran (Islamic Republic of)
lim
۱۴:۵۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۳
کجاست 99 درصد . گوشی من که شهر مشهد هستم از 6 صبح تا 12 شب میگه 5 درصد نصف شب ها به 50 درصد میرسه و 6 صبح باز به 5 درصد . میدونم که نظرمو انتشار نمیدید
Germany
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۳
حالا که منتشر شده هر کی دوست داره منفی (-) بده
Iran (Islamic Republic of)
Mamad
۰۱:۲۵ ۲۶ مهر ۱۳۹۳
دوست عزیز دقت کنی نوشته تو منطقه ی شلوغ کم میده درصد توقع داری تو کلان شهری که جنابعالی هستی بهت 100 درصد بده؟!:|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۳
تا 99درصد تخفیف در ارتباط با استفاده از واتس آپ
آخرین اخبار