نوشت افزار و لوازم التحریرها با انیمیشن رستم و سهراب براي ترويج فرهنگ ايرانی به بازار می آيد.

به گزارش حوزه  ادبیات باشگاه خبرنگاران  به نقل از انیمیشن رستم و سهراب، داریوش دالوند تهیه کننده انیمیشن رستم و سهراب با اشاره به اینکه به زودی از نوشت افزار و لوازم التحریر رستم و سهراب بطور رسمی رونمایی می شود گفت: در پی تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید کننده ایرانی و هم چنین ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی بر آن شدیم تا نوشت افزار و لوازم التحریر رستم و سهراب را توسط تولید کننده خوب ایرانی و آن هم با بهترین کیفیت برای مردم خوبمان عرضه کنیم.
 
تهیه کنننده انیمیشن رستم و سهراب با اشاره به اینکه باید از نابودی منابع طبیعی جلوگیری شود گفت: امروزه مساله ای که در اکثر کشورهای جهان ذهن مسئولین و مردم را به خود جلب کرده است. تبدیل منابع طبیعی به هر دلیلی، جهت مصرف نیازهای عمومی است. به عنوان مثال درختان را قطع می‌کنیم، چوب تهیه می کنیم تا مداد بسازیم. درحالی تبدیل این سرمایه ملی و باارزش به نیازهای جامعه موجب نابودی کامل آن می‌شود، از طرفی در منابع مختلف آمده که بر تولید یک برگ کاغذ A4 ، 10 لیتر آب مصرف می شود.
 
*استقبال از مدادهای رستم و سهراب در کشورهای مختلف
 
همچنین کاکاوند مدیر عامل کارخانه مداد سبز و تولید کننده مداد های رستم و سهراب گفت: امسال مداد روزنامه ای "سبز" را با طرحهای شخصیتهای انیمیشن " رستم و سهراب" به بازار عرضه نمودیم که علاوه بر استقبال داخلی، حتی در کشورهای اطراف از جمله افغانستان، تاجیکستان و آذربایجان نیز با استقبال ویژه و درخور توجه مردم مواجه شده و امیدواری برآن است که همزمان با اکران سینمایی این انیمیشن، میزان محبوبیت و فروش نوشت افزار " رستم و سهراب " نیز افزایش یابد.

وی افزود: در صورت حمایت دولت و فرهنگ سازی مناسب، و اینکه حداقل دولت در بخشهای مختلف خود از مداد روزنامه ای استفاده کند، در یک برنامه ریزی کوتاه مدت سهم فعلی 10 درصدی مداد روزنامه ای از بازار مداد قابل ارتقاء به 50 درصد می باشد که این به مفهوم اشتغالزایی برای 5 هزار خانوار، و جلوگیری از قطع250 هزار اصله درخت و صرفه جویی به میزان 5 میلیون مترمکعب آب در طول سال می باشد. محاسبه سایر تأثیرات مثبت زیست محیطی و برکات اقتصادی و جلوگیری از خروج ارز بابت خرید چوب و انواع مدادهای رنگی را به خوانندۀ محترم واگذار می کنیم.
 
تهبه کننده و کارگردان و دیگر همکاران انیمیشین سینمایی رستم و سهراب با اقدام خود برای تولید نوشت افزار مداد سبز از محیط زیست و حفاظت از درختان و فضای سبز حمایت کردند.


انتهای پیام/
برچسب ها: نوشت ، افزار ، رستم ، لوازم ، التحریر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار