کرمان؛

نخستین سامانه شبيه‌ساز دوش پرتاب پليس كشور در كرمان به بهره‌برداري رسيد

معاون تربيت و آموزش فرماندهي انتظامي استان كرمان گفت: سامانه شبيه ساز دوش پرتاب RPJ7 و نارنجك انداز ، بعنوان نخستین سامانه دوش پرتاب پليس كشور در كرمان به بهره برداري رسيد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس، سرهنگ "افشين خسروكياشهري" ، افزود: سردار "رفيع نيا" ، معاون تربيت و آموزش ناجا و سرهنگ "عزيز آبادي" مخترعان اين سامانه هستند و با تعامل و مساعدت هاي بعمل آمده ، اين سامانه به منظور بهره برداري و آموزش در اختيار فرماندهي انتظامي استان كرمان قرار گرفت.

وي تصریح کرد : اين سامانه اولين سامانه شبيه ساز دوش پرتاب كشور است كه توسط اين دو عزيز اختراع شده و در دو حوزه RPJ7 و نارنجك انداز كاربرد دارد.

معاون تربيت و آموزش پليس كرمان گفت : به صرفه بودن و بي خطر بودن اين سامانه از مهمترين مزاياي آن در مقايسه با كار با نمونه سلاح جنگي و شليك در فضاي واقعي است كه در موقيعيت كنوني و تحريم هاي اعمال شده از سوي استكبار، متخصصان غرور آفرين ميهن عزيز اسلامي تواستند ان را طراحي و اجرا نمايند.

سرهنگ "خسرو كياشهري" افزود : اين سامانه بعنوان اولين سامانه دوش پرتاب پليس كشور دراختيار معاونت تربيت و آموزش پليس كرمان قرار گرفت كه با همزماني هفته نيروي انتظامي ، طي مراسمي با حضور دكتر"پورابراهيمي" نايب رئيس كميسيون اقتصادي مجلس و نماينده مردم كرمان و راور در خانه ملت،سردار"چناريان" فرمانده انتظامي استان، فرماندهان نظامي و انتظامي و دانش اموختگان مركز آموزش عالي پليس كرمان از آن رونمايي شد.

وي خاطر نشان کرد : كاربران اين سامانه در زمان استفاده از آن ، تمام اقدامات لازم براي شليك به هدف را انجام داده و فضاي شليك ، قدرت انفجار و صداهاي طراحي شده بر روي اين سامانه ، با شليك واقعي ، به جز بي خطربودن ان ، تفاوتي ندارد و اميدواريم با اموزش فراگيران ، بتوانيم در عمل نيز با خطاي صفر، بيشترين بهره را از آن ببريم.

انتهاي پيام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.