بیست و سومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه در شبکه 4

بیست و سومین جشنواره سراسری«تئاتر سوره ماه» از امشب به مدت ده شب ساعت18:30، به کوشش گروه فیلم و نمایش شبکه چهار سیما روی آنتن می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، نیما دهقان تهیه کننده برنامه در گفتگو با خبرنگار این شبکه گفت: این برنامه تولیدی هر شب در مدت زمان 20 دقیقه جشنواره تئاتر سازمان تبلیغات اسلامی سوره را بررسی می کند.
 
وی افزود: در سه برنامه اول«تئاتر سوره ماه»، جشنواره های تئاتر سراسری کل کشور بررسی می شود و با کارگردانان و تهیه کنندگان شرکت کننده در این جشنواره نیز گفتگو می شود.
 
دهقان از برگزاری پنج کارگاه آموزشی تخصصی تئاتر خبر داد و افزود: کارشناسانی همچون، دکتر سعید اسدی، پیام فروتن دکتر محمد حسین ناصر بخت، مهرداد یارانی مخصوص و آرزو افشار در این کارگاهها ی تخصصی و آموزشی مباحث تخصصی تئاتر را آموزش می دهند.
 
تهیه کننده برنامه جشنواره «تئاتر سوره ماه» از پخش مراسم اختتامیه جشنواره خبر داد و گفتگو با سیاستگذاران و هنرمندان تئاتر که در خصوص تئاتر، اندیشه، معنویت و هنر در تجلی هنرهای نمایشی تاثیر گذار هستند، را از آیتم های دیدنی این برنامه خواند.

انتهای پیام/
برچسب ها: جشنواره ، تئاتر ، سوره ، شبکه ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار