استعفا هم فرهنگ خوبی است

سیاسی این بار از کلاه جادویی‌اش کدام گاف را در می‌آورد/تاوانی که "سیاسی‌"ها زود پس دادند

قصه برکناری علی دایی به شکل خاص از سمت سرمربیگری پرسپولیس چندان خوشایند نبود و خیلی زود "جبر" آن روی خود را نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، نوع برکناری علی دایی به واسطه سبقه‌ای که در ورزش ایران دارد مورد پسند هیچکس نبود. این درست که تعویض مربی در دنیای حرفه‌ای فوتبال امری طبیعی است اما با توجه به فرهنگ ایرانی و شرایط ویژه دایی شاید راه مناسب‌تری برای برکناری و یا تعویض مربی در پرسپولیس وجود داشت.

البته در مهمترین بخش این ماجرا عملکرد رئیس هیئت مدیره پرسپولیس سیاسی بود.

سیاسی شاید به دلیل سابقه کمی که در ورزش و مدیریت ورزشی دارد به نوعی در این موضوع خود مختار عمل کرد و این خشم خیلی‌ها را برانگیخت تا جائیکه حتی کانون مربیان ایران نیز نسبت به نوع برکناری دایی واکنش نشان داد و البته در نیم‌فصل بیانیه‌ای در این باره صادر خواهد کرد.

علی دایی آن روزهای سخت را گذراند. کادر فنی تیم عوض شد اما همان روز ما نوشتیم " آقای سیاسی، سیاست شما تبعات دارد/درب خروج اینبار روی پاشنه نچرخید"

بله هنوز هم به این موضوع اعتقاد داریم که این درب خروج را روی پاشنه نچرخاندید اما این درب هنوز باز مانده چرا که اصولی نچرخیده است و راه این بار برای شما باز است.

اگر به "جبر" زمان اعتقاد دارید خیلی زود خواهید فهمید دربی را که به زور چرخاندید آماده پذیرایی از خود شماست.

القصه، آقای سیاسی که با اقتدار مدیرعامل و سرمربی تیم و کادرفنی را تعویض و یا به نوعی برکنار کرد زود نشاند داد که هنوز مانده که به پختگی مدیران عامل همچون عابدینی و فتح‌اله زاده و ساکت و ... برسد، که حتی آنها هم کوچکترین سرمربیان را به این شکل برکنار نکردند.

گاف بزرگ سیاسی و منتقمی مدیرعامل موقت پرسپولیس در سفر به اسپانیا و توافق بازی با رئال مادرید و البته عکس یادگاری با جهانشاهی، سیاسی را چند قدم به درب خروج نزدیک کرد.

توجیه این گاف بزرگ، هرچه بود موجه نبود و دست آخر پاسکاری این گاف بین رویانیان مدیرعامل سابق و سیاسی رئیس هیئت مدیره فعلی دردی را دوا نکرد.

جهانشاهی به عنوان یکی از ایادی استکبار و جاسوس موساد بهانه‌ای شد تا سیاسی عکس یادگاری با وی را هیچ وقت فراموش نکند.

اما قبول کنید این موضوع اگرچه سهواْ و یا از روی نشناختن و ندانستن صورت گرفته باشد بازهم قابل بخشش نیست هرچند که دیدار با کهکشانی‌های مادرید هم لغو شود.

اما خبر روز گذشته حضور "امیر تتلو" خواننده و رپر زیرزمینی و غیرمجاز در تمرینات پرسپولیس از دیگر اتفاقاتی است که در سرزمین سرخ با مدیریت سیاسی و منتقمی به وقوع پیوست.

آقای سیاسی پرسپولیس را چه فرض کردید؟ خودتان را کجا می‌بینید؟ این دومین گاف بزرگ سیاسی در پرسپولیس بود و معلوم نیست دفعه بعدی از کلاهش چه اتفاق غیرمنتظره‌ای را بیرون خواهد آورد.

بهتر است تا این گاف‌ها بزرگ و بزرگتر نشده است دست از مدیریت بشوئید و بروید جایی که به شما نیاز دارند و درآمدزایی شما را شامل می‌شود...

این درب همان درب خروجی است که وعده دادیم و گفتیم برای شما تبعات دارد و ...

راستی استعفا هم فرهنگ خوبی است! حداقل از برکناری بهتر است و عقل سلیم اگر فعالیت طبیعی داشته باشد حکمش به طور حتم استعفا است.

گزارش از اکبر باقری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۳
سیاسی دوست داریم
خخخخخخخخخخخخ
آخرین اخبار