معابر و محور‌های اصلی جنوب غرب تهران زیباسازی می‌شود

مدر اداره زیباسازی شهرداری منطقه 18 از زیباسازی معابر و محورهای اصلی این منطقه خبر داد.

 پرسیایی، مدیر اداره زیباسازی شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: زیباسازی معابر و محورهای اصلی محلات 16 گانه و نواحی 7 گانه منطقه 18 در نیمه دوم سال 93 در دستور کار اداره زیباسازی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور افزایش پویایی و چشم انداز‌های بصری، ارتقای سلامت شهر، افزایش سلامت و رفاه حال شهروندان در محلات 16 گانه منطقه 18 در دست اجرا است.

پرسیایی اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی زیباسازی به منظور زیباسازی معابر و محورهای اصلی منطقه 18 به صورت مستمر در آماده باش کامل‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: زیباسازی معابر و محورهای اصلی منطقه 18، زیباسازی مدارس محلات 16 گانه منطقه 18 از جمله آموزشگاه‌های شهید حقانی، شهرداری گلدسته، سروش و وجدانی از اقدامات اجرایی این طرح است.

پرسیایی خاطرنشان کرد: شستشو و رنگ آمیزی المان‌های شهری و المان‌های مراکز آموزشی،‌رنگ آمیزی نرده‌ها، جداره‌های داخلی و خارجی، پاکسازی، شستشو و رنگ آمیزی سطوح نرده‌ها و مواقع ترافیکی مقابل مدارس،‌مرمت و بهسازی نقاشی‌های دیواری از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/  
برچسب ها: معابر ، جنوب غرب ، اکیپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار