رئیس حزب اتحاد دموکراتیک کردهای سوریه در سخنانی گفت بزودی خبر آزادسازی کامل کوبانی را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از روزنامه القدس العربی: "صالح مسلم" پس از دیدار با شماری از مسئولان سیاسی کرد در هتل شهر دهوک عراق، با اشاره به اینکه به زودی خبر آزادسازی کامل کوبانی را اعلام خواهیم کرد، تاکید کرد: جنگ در کوبانی به نفع ما در پیش است.

وی در ادامه با بیان اینکه کمک‌هایی که شهر کوبانی نیاز دارد، هیچ سقفی ندارد، افزود: ما به انواع کمک‌ها نیازمندیم.

رئیس حزب اتحاد دموکراتیک کردهای سوریه همچنین با رد خبرهای انتشار یافته در مورد مانع شدن ورود گروه‌های کرد دیگر به کوبانی برای مقابله با داعش، گفت: درها به روی همه باز است و هر فردی می‌تواند در جنگ شرکت کند.

"صالح مسلم" اضافه کرد: جنگ نه فقط در کوبانی بلکه در جبهه‌های دیگر در جریان است که به نیرو نیاز دارد و هر کس که خواهان دفاع از کشور است بدون اجازه هیچ کسی به این منطقه بیاید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ترکیه منطق حسن همجواری را رعایت نمی‌کند؛ ما امیدواریم که در مدت زمان آینده ترکیه نقش تاثیرگذاری را ایفا کند تا سیاست ضد تروریستی خود را ثابت کند.

رئیس حزب اتحاد دموکراتیک کردهای سوری خاطر نشان کرد: در جریان سفر اخیر به آنکارا با "داود اوغلو" نخست وزیر ترکیه دیداری نداشته و با شماری از مقامات وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرده است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار