برگزاری جشنواره شهر آماده در هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک گفت: نخستین جشنواره "شهر آماده" با شعار "سلام تهران با داوم" روزهای 26 مهر ماه تا یکم آبان ماه در مجموعه ورزشی برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

 کیوان فاتحی منش دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: این جشنواره مجموعه‌ای از برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و تبلیغی است که با مشارکت ده‌ها سازمان و نهاد دولتی و غیردولتی فعال در حوزه خدمات اضطراری و مدیریت شهری برگزار می‌شود و بستر مناسبی است تا سازمان‌های شرکت کننده،‌توانمندی‌ها و دستاورد‌های خود در حوزه اقدامات مرتبط با چرخه جامع مدیریت بحران شامل: پیشگیری، آمادگی، مقابله و بازتوانی را در قالب‌های مختلف و متنوعی ارائه کنند.

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک گفت: نخستین جشنواره "شهر آماده" با شعار "سلام تهران با داوم" همزمان با هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی در روزهای 26 مهر ماه تا یکم آبان ماه در مجموعه ورزشی برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این جشنواره با اهدافی از قبیل نمایش توانمندی‌های سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی، خصوصی و تشکل‌های مردم نهاد، تقویت فضای همکاری بین فعالان عرصه مدیریت بحران شهر تهران، فرهنگ سازی برای بخورد صحیح و آموزش آمادگی در برابر مخاطرات طبیعی، آموزش اقدامات کاربردی برای ارتقاء آگاهی و آمادگی شهروندان، استفاده از نوآوری‌ها و خلاقیت‌های شهروندان و سازمان‌های فعال، معرفی و تقدیر از فعالان و پیشکسوتان این حوزه و ترویج برنامه‌های مدیریت بحران از طریق برنامه‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری برنامه‌هایی از این قبیل، فرهنگ عمومی در زمینه نحوه مقابله و برخورد با حوادث و سوانح و بحران‌های طبیعی و ارتقا بخشد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: جشنواره ، زلزله ، بلایا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار