شماره ۷۹؛

بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزار‌ها در هفته‌ای که گذشت + دانلود ۱۳۹۳/۰۸/۰۲

از این بسته می‌توانيد بهترين و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها آشنا می‌کند. نرم افزارهای کاربردی برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS گرفته تا رایانه که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه فناوری اطلاعات در یک هفته گذشته بود.

 

 



 

برای رایانه؛

همانطور که می دانید امروزه بیشتر کتاب های الکترونیک، جزوه ها و پایان نامه ها با فرمت رایج PDF هستند تا تغییراتی بر روی آنها اعمال نشود. یکی از بهترین نرم افزارها برای مشاهده و چاپ آنها نرم افزار Adobe Reader است. دریچه فناوری اطلاعات جدیدترین نسخه این نرم افزار رایگان را از كمپانی معروف Adobe آماده دانلود کرده است.

 


 

Fresh Fruit برای رایانه؛
امروز برای شما کاربران ویندوزهای هفت و هشت یک پوسته زیبا به نام Fresh Fruit را آماده کرده ایم. این پوسته که محصولی از شرکت مایکروسافت می باشد 13 تصویر مختلف از میوه های آب‌دار و تازه را در خود جای داده است.

 

 


 

مجموعه نرم افزارهای جاوا در ایران به دلیل تحریم از سایت اصلی قابل دریافت نمی‌باشد اما دریچه تعدادی از پرکاربرد ترین ابزارهای زبان برنامه نویسی جاوا را به طور مستقیم برای دانلود شما کاربران آماده کرده است. زبان جاوا در سال ۱۹۹۱ ایجاد شد و در ابتدا Oak نام گرفت. پیدایش آن از پروژه ای به نام Green منشا گرفت كه زیر نظرJames Gosling و با هدف اتوماسیون وسایل خانگی دنبال می شد. و Oak را در برنامه ریزی این دستگاه ها به عنوان زبانی قدرتمند به كار گرفتند. ولی تا سال ۱۹۹۴ این پروژه در ناامیدی دنبال می شد تا اینكه این تیم توسعه پس از تغییر رویه اینترنت را در اهداف كار خود گنجاند. Oak به Java تغییر نام داده شد تا بتواند به عنوان نشان تجاری ثبت شود.Netsccap Navigator ۰/۲ در سپتامبر سال ۱۹۹۵ از این زبان كه به صورت Applet، به كار می رفت پشتیبانی كرد و Microsoft در اواخر سال ۱۹۹۵ آن را به كار گرفت. از آن زمان به بعد توانایی های این زبان رو به فزونی گذاشت.

 

 


 

برای ویندوز؛
اگر به دنبال یک نرم افزار قدرتمند در زمینه ویرایش و ساخت فایل های زیر نویس برای فیلم ها هستید، می توانید از نرم افزار محبوب و کاربردی Subtitle Edit استفاده کنید. کار با این نرم افزار بسیار ساده است و می توانید با چند کلیک زیر نویس مورد نظر خود را تهیه کنید یا این که زیر نویس هایی که قبلا تهیه کردید را ویرایش کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان تنظیم زمان دقیق زیر نویس و سبک آن، پشتیبانی از دستورهای ترجمه آنلاین زیر نویس ها، فناوری قدرتمند برای تشخیص تنظیمات مختلف و ... اشاره کرد. برنامه دارای کلید های میانبر فوق العاده مناسبی است که می تواند کار شما را ساده تر کند و سبب افزایش سرعت عملکرد شما شود.
 

 


 

برای ویندوز؛
تا به حال این مشکل برای شما پیش آمده است که قصد تعویض قطعی از رایانه خود را داشته باشید، ولی اطلاعات کاملی از آن نداشته باشید و مجبور شوید که آن قطعه را به صورت فیزیکی حمل کنید؟ نرم افزار SIW به شما کمک می کند تا اطلاعات دقیق سخت افزارهای موجود در رایانه خود را مشاهده کنید و با استفاده از آن اطلاعات، کار خود را در انجام کارهای دیگر ساده کنید. در ضمن برنامه معرفی شده قادر است، اطلاعات ارائه شده را به صورت فایل خروجی متنی با فرمت های رایج در اختیار شما قرار دهد. برنامه اطلاعات قسمتی هایی مانند: چیپست ها، مادربورد، کارت گرافیک، رم، کارت شبکه و ... را برای شما نمایش می دهد.
 

 


 

همیشه آموزش های تصویری چه به صورت عکس و چه به صورت فیلم یکی از محبوب ترین روش های آموزش هستند، که شما می توانید با دریافت و نصب این نرم افزار oCam بر روی رایانه خود از محیط ویندوز و فعالیت های مد نظرتان تصویر یا فیلم تهیه کنید. در ضمن برنامه بستری را فراهم می کند تا کیفیت و فرمت تصویر یا فیلم را خودتان انتخاب کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ارائه کیفیت بالا در تهیه فیلم و تصویر، پشتیبانی از تمامی برنامه ها و بازی های موجود، امکان شخصی سازی تنظیمات و ... اشاره کرد.
 

 


 

HomeGuard Activity Monitor ویژه نظارت و مدیریت فعالیت های فرزندان هنگام کار با رایانه است، شما می توانید روش های مدیریتی و کنترلی خود را با استفاده از این نرم افزار عملی سازید. برای مثال می توانید رایانه را به گونه ای محدود کنید، که فرزند شما فقط بتواند به تعدادی از برنامه ها دسترسی داشته باشد یا تا زمان معینی قادر به استفاده از رایانه و برنامه های موجود در آن باشد. همچنین می توانید نرم افزار را به گونه ای تنظیم کنید که در هنگام چت در فضای مجازی از پیام های دریافتی و ارسالی تصویر برداری کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان مسدود کردن سایت های مورد نظر، قابلیت مسدود کردن بازی ها و برنامه ها، قدرت بالا در نظارت و ... اشاره کرد.
 

 


 

برای رایانه؛
اگر در حذف برخی برنامه ها مشکل دارید و خواهان افزایش سرعت پاک کردن برنامه های غیر ضروری هستید، این برنامه Uninstall Tool می تواند به شما در حذف برنامه ها کمک کند. بدون شک نرم افزار معرفی شده می تواند بهترین جایگزین Add/Remove program باشد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: استفاده از الگوریتم و تکنولوژی پیشرفته برای پاک سازی برنامه های مورد نظر شما، نمایش ویژگی ها و اطلاعات دقیق برنامه ها، امکان حذف برنامه های start up و ... اشاره کرد. در ضمن نرم افزار از برنامه های نرم افزاری، سیستم های نرم افزاری و فایل های مخفی ویندوز پشتیبانی می کند و می تواند آن ها را به صورت کامل حذف کند.
 

 


 

برای ویندوز؛
همیشه ما دوست داریم، اموال خود اعم از مالی و اطلاعاتی را در امن ترین محیط موجود نگه داریم، برای مثال پول های خود را در بانک ها نگه داری می کنیم، ولی تا به حال به این موضوع فکر کردید که اطلاعات حیاتی خود را باید در کجا ذخیره کنید، تا آن ها با خطر امنیتی رو به رو نشوند؟، نرم افزار Sticky Password Pro برای این موضوع طراحی شده است و می توانید تمامی اطلاعات مد نظر خود اعم از حساب های بانکی، شماره و هر چیز دیگری که فکر می کنید را وارد آن کنید تا دیگر نگرانی بابت اطلاعات شخصی خود نداشته باشید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: الگوریتم قدرتمند در زمینه رمزنگاری و مراقبت از نفوذ افراد غیر مجاز، قابلیت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات موجود، امکان جستجو در بخش های مختلف و ... اشاره کرد.
 

 


 

محافظت در برابر نفوذ
تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که امنیت رایانه شما در برابر نفوذ بد افزارها و فایل های جاسوسی چه مقدار است یا این که در رایانه شما چه تعداد فایل و برنامه جاسوسی وجود دارد؟ اگر دوست دارید که پاسخ تمامی سوال های مطرح شده را به دست بیاورید می توانید از این نرم افزار Advanced System Protector کمک بگیرید، برنامه قادر به شناسایی برنامه ها و فایل های مخرب موجود در ریجستری، کوکی ها و ... است. با استفاده از نرم افزار و انجام مراحل کشف فایل های مخرب می توانید با خاطری آسوده از رایانه خود در امنیت کامل استفاده کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: جستجو در پوشه ها، سرعت بالا در اسکن تمامی موارد، پاکسازی فایل های مخرب به صورتی که قابلیت بازگشت نداشته باشند و ... اشاره کرد.
 

 


 

تماس‌های خود را مدیریت کنید؛
فقط لحظاتی قبل از آن‌که مهلت شما تمام شود برنامه به شما اخطار می‌دهد و شما می‌توانید تماس خود را ادامه داده و یا آن را قطع کنید. به کمک این نرم‌افزار کاربردی، می‌توانید در هزینه تماس‌های‌تان صرفه‌جویی بزرگی انجام دهید. به عنوان مثال، می‌توانید تنظیمات این نرم‌افزار را به گونه‌ای تغییر دهید تا اجازه مکالمه‌های پنج دقیقه‌ بیشتر را به شما ندهد و قبل از رسیدن به این زمان، مکالمه را قطع کند.

 

حالا فرض کنید قرار است با دوستی که بسیار به صحبت کردن علاقه‌مند است، مکالمه‌ای داشته باشید. هر قدر شما تلاش می‌کنید که مکالمه را به پایان برسانید، دوست‌تان همچنان میل به صحبت دارد و از هر دری صحبت می‌کند. در این جا است که Call Timer به کمک شما می‌آید و دغدغه شما را برطرف می‌کند. هنگامی که مدت زمان مکالمه از حد انتظار شما فراتر می‌رود، این نرم‌افزار با هشدار چند ثانیه‌ای از شما درخواست می‌کند مکالمه را قطع کنید و اگر شما به هشدارها توجه نکنید، به ناچار خودش مکالمه را به پایان می‌رساند.

 

 


 

برای اندرویدی‌ها؛
برای این دسته از افراد برنامه‌ای به نام Puzzle Alarm Clock وجود دارد که بیدار شدن را برای آن دسته از کاربرانی که گوشی اندرویدی دارند تا حد زیادی آسان می‌کند و به هر طریق نمی‌گذارد تا فرد خواب بماند. این برنامه رایگان است و باید گفت که در مقایسه با برنامه‌های مشابه آن، بهترین و هوشمندترین برنامه زنگ بیدار باشی است که برای سیستم‌عامل‌های اندروید طراحی شده است.

 

در زمانی که Puzzle Alarm Clock زنگ می‌زند، برای این که به این برنامه اثبات کنید که به صورت کامل بیدار و هوشیار هستید باید یک پازل را حل کنید. این نرم افزار 5 پازل با درجات سختی مختلف دارد که به بیدار شدن شما کمک بسیاری خواهند کرد. با این اوصاف دیگر نمی‌توانید در حالی که بین خواب و بیداری هستید زنگ این برنامه را قطع کنید و مجبور هستید که از خواب ناز دل کنده و کاملا بیدار شوید.

 

 


 

برای اندرویدی‌ها؛

دانلود کنید: لمس خلاقیت با فتوشاپ تاچ

برنامه Adobe Photoshop Touch از برنامه‌های پرکاربردی است که این نرم‌افزار در نوع خود توانست موفقیت مناسبی را کسب کند و بعد از آن شرکت تولیدکننده آن یعنی Adobe Systems تصمیم گرفت تا نسخه اندرویدی آن را نیز منتشر کند و ما تصمیم گرفته‌ایم این نرم‌افزار را به شما معرفی و پیشنهاد دهیم تا بتوانید با استفاده از آن بهترین اثرها را خلق کنید. نرم‌افزار Adobe Photoshop Touch این ویژگی را برای شما در تلفن‌هوشمندتان رقم زده است که بسیار آسان بتوانید تصاویر را دستکاری کنید.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

برای اندروید؛
به نظرتان ساخت آهنگ کار دشواری است؟ یا این که برای ساخت آهنگ باید ابزارهای حرفه ای در اختیار داشته باشیم؟ اگر این گونه فکر می کنید، در اشتباه هستید؛ زیرا اگر گوشی یا تبلت اندرویدی داشته باشید می توانید حرفه ای ترین موسیقی ها را خودتان با استفاده از این نرم افزار Reactable Mobile بسازید. برنامه معرفی شده جزو 10 نرم افزار برتر در ساخت موزیک در تلفن های همراه است و موفق به کسب جایزه از شرکت اپل شده است. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: قابلیت اشتراک گذاری موسیقی های ساخته شده در شبکه های اجتماعی، امکان خروجی گرفتن با فرمت مورد نظر، دارا بودن سبک های مختلف موسیقی و ... اشاره کرد
 

 


 

لطفا وارد نشوید!
زیرا امر محافظت از اطلاعات خصوصی از همان اول ساخت تلفن‌های همراه مد نظر سازندگان و مصرف‌کنندگان تلفن‌های همراه بوده و تا به امروز همچنان هم ادامه دارد. به دلیل اهمیت زیاد این موضوع قصد داریم به شما نرم‌افزاری را معرفی می‌کنیم که App Protector Pro v1.18 نام دارد. با کمک این نرم‌افزار تخصصی شما در هر سطحی که باشید می‌توانید روی قسمت‌های مختلف گوشی تلفن‌همراه خود رمز قرار دهید و مشاهده آن برنامه یا محتویات آن را برای افراد دیگر غیر ممکن کنید. نرم‌افزار App Protectpr Pro یک نرم‌افزار بسیار قدرتمند در زمینه محافظت از اطلاعات شخصی در گوشی‌های تلفن‌همراه با سیستم‌عامل اندروید می‌باشد. به طوری که شما می‌توانید هر نرم‌افزاری که مایل باشید را روی تلفن همراه خود قفل کنید. برای مثال این که این امکان را داشته باشید که روی پیامک‌های خود یا روی Gmail، گالری عکس‌ها و یا حتی روی مارکت خود رمز بگذارید. شما می‌توانید فقط نرم‌افزارهای حساس تلفن همراه‌تان را قفل کنید.

 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
در دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم ترفندها و روش های جالبی وجود دارد که شاید ما فقط تعداد محدودی از آن ها را می دانیم. برنامه ترفندهای جالب زندگی شما را با ترفندهای فوق العاده جالب و کاربردی آشنا می کند که می تواند در زندگی شما تاثیرگذاری مثبت را داشته باشند. برنامه معرفی شده دارای صد نکته جالب و کوتاه برای کمک به شما است که از مطالب موجود می توان به مواردی چون: نکته های علمی، دانستنی های پزشکی، ورزشی، فناروی و ... اشاره کرد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط کاربری زیبا، استفاده از منبع معتبر، قابلیت اشتراک گذاری مطالب مورد نظر با افراد مورد نظر و ... اشاره کرد.
 
 

 


 

هر آنچه ویندوزفونی‌ها لازم دارند (1)؛
در این مجموعه بهترین و کاربردی ترین نرم افزارهای ویندوزفونی قرار داده شده است که هر کاربری به آنها نیازمند است. شما می توانید این نرم افزارها از دریچه به صورت رایگان دانلود کنید.
اپلیکیشن ایران دراگ یک اپلیکیشن کامل و مرجع در زمینه ویژگی ها و خواص نوع داروهاست، که برای سیستم عامل ویندوزفون عرضه شده است. برنامه معرفی شده توسط برنامه نویسان کشورمان تهیه شده است و دارای بخش های چون: گروه دارویی، موارد مورد مصرف، مکانیزم اثر دارو، عوارض جانبی، هشدارهای مصرف، تداخل دارویی و نکاتی برای مصرف است. اطلاعات موجود در نرم افزار از منابع معتبر و قابل اعتماد جمع آوری شده است. دریچه به شما پیشنهاد می کند برای اطلاع از خواص و ویژگی های انواع داروها این اپلیکیشن ایران دراگ  را به صورت رایگان از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید.


ایران دراگ

دارو شناسی

 


 

هر آنچه برای ویندوزفونی‌ها لازم است (2)؛
در این بسته نرم افزاری که برای شما کاربران ویندوزفونی تهیه کرده‌ایم برترین نرم افزارهای مربوط به گالری عکس و دوربین عکاسی که در استور ویندوزفون جزء برترین‌ها بوده‌اند قرار داده‌ایم.
در این بسته نرم افزاری که برای ویندزفون برای شما کاربران ویندوزفونی معرفی می کنیم برترین نرم افزار های مربوط به گالری عکس و دوربین عکاسی که در استور ویندوزفون جزء برترین ها بوده اند قرار داده ایم. با این بسته نرم افزاری، نرم افزار های متفاوتی را در ویندوزفون خود داشته باشید. این بسته نرم افزاری برترین نرم افزارهای مربوط به گالری عکس و دوربین عکاسی که در استور ویندوزفون جزء برترین‌ها بوده‌اند قرار داده‌ایم.


Photo Crop

تغییر سایز عکس
 

 

برای ios؛
این نرم افزار گرافیکی به شما این امکان را می دهد که در لحظه از گزارش پیش بینی آب و هوا به طور دقیق مطلع شوید. شما می توانید با وارد کردن شهر مورد نظرتان از آب و هوای 6 روز آینده آن را مطلع شوید. نرم افزار برای دریافت اطلاعات از 24 ماهواره هوایی استفاده می کند که تا نتایج نمایش داده شده به دقیق ترین شیوه پیش بینی شود. شما با وصل شدن به اینترنت نیز می توانید در هر لحظه از شبانه روز از آب و هوای شهر خود مطلع شوید.
 

 


 

برای آیفون، آیپد؛
 گاهی به دلیل طولانی بودن مطالب در صفحات وب نیاز خواهید داشت آن ها را برای مطالعه در زمانی دیگر ذخیره سازید که به طور معمول ذخیره صفحه وب به صورت کامل و یا جدا سازی متن و ذخیره آن وقت گیر است. شما می توانید با نرم افزار WEB PDF به راحتی صفحات وب مورد نظرتان را در قالب یک فایل pdf ذخیره سازید.

 

ذخیره سازی سایت

 






گردآوری از: سالار واعظی


 • دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۰۲ آبان ۱۳۹۳
رمز این برنامه ها ارور میده.با توجه به زحمتی که میکشید لطفا ترتیبی اتخاذ کنید که هم زحمات شما به هدر نره و هم پول استفاده کننده.برنامه ساختن آهنگ رمزش درست نیست.
Japan
محمدحسین
۱۳:۲۶ ۰۲ آبان ۱۳۹۳
یک کلام تشکر
آخرین اخبار