پاکدامن: جایگزینی برای یعقوبیان پیدا نمی‌شود

بازیکن تیم ملی سابر شمشیر بازی گفت: بازیکنان تیم امید در مسابقات قهرمانی آسیا نتایج خوبی کسب کردند.

پاکدامن بازیکن تیم ملی سابر شمشیر بازی در خصوص عملکرد تیم ملی در مسابقات قهرمانی امید‌های آسیا به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:  سه سال پیش محمد فتوحی توانست برای نخستین بار مدال بازی‌های قهرمانی امید‌های آسیا را از آن خود کند سال بعد نیز من توانستم بار دیگر مدال خوش رنگ این مسابقات را به دست آورم. اکنون نیز محمد رهبری سومین طلایی این مسابقات شد و توانست پرچم پر افتخار ایران را بار دیگر به اهتزار درآورد.
 
 وی ادامه داد: در بخش بانوان فائزه رفیعی عملکرد خوبی داشت بانوان سابر هم در قسمت تیمی عملکرد خوبی داشتند و توانستند مدال ارزشمند این مسابقات را کسب کند امیدواریم شاهد درخشش بیشتر امید‌های شمشیر بازی در بازی دیگر نیز باشیم.
 
پاکدامن در خصوص خداحافظی یعقوبیان از تیم ملی تاکید کرد: یعقوبیان یک ورزشکار ایده آل و جا افتاده است من در چند سالی که در اردوی تیم ملی بودم از وی درس‌های زیادی گرفتم.
 
 بازیکن تیم ملی شمشیر بازی اذعان داشت: من معتقد هستم شخصی مثل یعقوبیان در شمشیر بازی ایران سخت پیدا میشود اما کناره گیری وی از تیم ملی یک مساله ای شخصی است.
 
پاکدامن خاطر نشان کرد: وی می‌توانست 4 مدال دیگر هم در تیم ملی بماند و رشد قابل توجهی داشته باشد اما من مطمئن هستم وی قصد ندارد ورزش را ترک کند یعقوبیان شاید در آینده در کادر فنی و مربیگری فعالیت کند برای وی آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار