پنج بازیکن سرباز باید دوران خدمت‌شان را در تیم ملوان بگذرانند؛

آرش افشین کمتر از یک ماه فرصت دارد

تیم ملوان یک تیم نظامی است و بر اساس سهمیه داده شده می‌تواند شش بازیکن را خارج و شش بازیکن دیگر را نیز جایگزین آنها کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملوان با توجه به سهمیه‌ای که به او داده شده است می‌تواند در پایان نیم فصل اول 6 بازیکن خود را خارج کند و بازیکنان دیگر را جایگزین آنها کند چرا که تیمی است نظامی و اجازه جذب بازیکنان سرباز را نیز دارد.

 به دلیل اینکه یک سری از بازیکنان فوتبال کشورمان از لحاظ کارت معافیت با مشکل مواجه شدند بنابراین بازیکنان باید خدمت سربازی خود را در تیم‌های نظامی بگذارند تا بتوانند در فوتبال‌مان حضور داشته باشند به همین خاطر تیم ملوان‌ نیز جزو آن تیم‌هایی است که می‌تواند این بازیکنان سرباز را جذب کند.

در حال حاضر نام پنج بازیکن سرباز در تیم ملوان‌ دیده می‌شود و این افراد باید دوران خدمت سربازی خود را در این تیم به پایان برسانند.

 فرهاد سالاری‌ پور از مس کرمان ، میثم کریمی از استقلال اهواز ، محمد حسین مهرآزما، امیر شرفی از فولاد خوزستان و آرش افشین بازیکنان سربازی هستند که امریه ورزشی آنها برای تیم ملوان صادر شده است.

به جز آرش افشین بقیه بازیکنان در حال حاضر در تمرینات تیم ملوان شرکت می‌کنند و دوران خدمت سربازیشان را می‌گذرانند ولی تا به حال آرش افشین با توجه به امریه ورزشی‌اش که برای تیم ملوان صادر شده است هنوز در تمرینات این تیم شرکت نکرده است و این بازیکن تا قبل از 18‌ آبان فرصت دارد که خود را به تیم ملوان معرفی  کند.

همچنین تیم ملوان به غیر این 5 نفر جذب شده یک جای خالی دیگر دارد که می‌تواند از آن برای جذب یک بازیکن آزاد استفاده کند و اگر باشگاه ملوان صلاح ببیند می تواند از آن جای خالی برای جذب یک بازیکن خارجی استفاده کند.

بازیکنان سرباز دیگری همانند ماهینی و حمودی نیز بودند که می‌توانند برای گذراندن خدمت سربازی‌شان در تیم ملوان حضور داشته باشند ولی اسامی این بازیکنان در لیست اعلام شده به باشگاه ملوان نبوده است ولی این تیم یک جای خالی دیگر دارد که می‌تواند هم از بازیکنان آزاد و هم از بازیکنان سرباز استفاده کند.

در هر صورت باشگاه ملوان در نظر دارد که در پایان نیم فصل یک تغییراتی در بازیکنان خود بدهد و بازیکنانی که از عملکرد ضعیفی برخوردار هستند را از تیم خارج کند و به جای آنها این بازیکنان سرباز را در اختیار بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ملوان ، افشین ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار