صدور 63 پروانه نوسازی در بافت های فرسوده منطقه 16

معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 16 از صدور 63 پروانه نوسازی در بافت های فرسوده در 6 ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،محمد معینی ،معاون شهرسازی ومعماری منطقه  با اعلام این خبر گفت: بر اساس سیاست های اخیر مدیریت شهری مبنی بر اصلاح بافت های فرسوده و ارتقاء سطح خدمت رسانی به شهروندان با توجه به امتیازات پیش بینی شده در جهت احیاء بافت فرسوده در سطح منطقه گام های اساسی برداشته شده است. 

وی در تشریح عملکرد منطقه برای نوسازی بافت های فرسوده گفت: از مجموع 198 پروانه صادره در 6 ماهه اول سال جاری  تعداد 63 پروانه در بافت های فرسوده منطقه صادر شده که در حدود پنجاه وپنج هزار و 396 مترمربع  را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه افزود: با ارائه تسهیلات ویژه به مالکان بافت های فرسوده این امکان فراهم آمده تا اقشار مختلف نسبت به نوسازی ملک خود اقدام کنند به طوری که از ابتدای سال 93 تاکنون در حدود 180 پلاک تجمیع شده است.
  
معینی به آمار گواهی و مجوزهای صادر از ابتدای سال تا کنون اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تا کنون تعداد پروانه های صادره تجمیعی به 89  پروانه رسیده است .

وی خاطر نشان کرد: تحول در بهسازی بافت های فرسوده با مشارکت مردم و برنامه ریزی مناسب از شاخص های مهمی است که می تواند در توسعه اجتماعی و اقتصادی و پیشبرد امور موثر واقع شود و در همین راستا شهروندان ساکن در بافت های فرسوده می توانند با مراجعه به معاونت شهر سازی و یا دفاتر نوسازی نسبت به ساخت و ساز ملک های فرسوده خود اقدام نمایند.



انتهای پیام /
برچسب ها: شهرسازی ، پروانه ، نوسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار