ارائه صدها بازی و اسباب بازی ایرانی دردومین نمایشگاه ملی اسباب بازی

همزمان با برپائی دومین نمایشگاه ملی بازی و اسباب بازی ، صده ها اسباب بازی طراحی و تولید شده ایرانی و همین بازی های بومی مناطق مختلف کشور ،عرضه و به نمایش مخاطبان بویژه کودکان و خانواده ها قرار می گیرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛به نقل از دومین نمایشگاه بین المللی بازی و اسباب بازی؛ این نمایشگاه از 28 مهر ماه تا 2 آبان ماه سال جاری با حضور ده ها شرکت تولید کننده و خدماتی بازی و اسباب بازی، در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

 در این نمایشگاه: انواع اسباب بازی های مختلف از جمله؛ انواع اسباب بازی های فکری، آموزشی، توپی، وسایل بازی همچون اسکوتر، اسکیت، اسباب بازی های باطری دار، اسباب‌بازی‌های الکتریکی، ربات ها ،چرتکه ها، انواع پازل ها ، انواع بازی های مکعبی سه بعدی، وسایل بازی رنگ شناسی ، خمیر بازی، بازی های آموزشی،انواع اسباب بازی پلاسکویی ،انواع اسباب بازی های پسرانه انواع ماشین و کامیون ، سه چرخه، رالی اسپرت و انواع عروسک ها ، ماشین و کامیون ، سه چرخه، رالی اسپرت و ده ها مورد دیگر ارائه و در معرض دید علاقمندان بویژه کودکان و والدین قرار می گیرد. 

در دومین نمایشگاه ملی بازی و اسباب بازی ؛ ده ها تولیدکننده و دست‌اندرکار حوزه اسباب‌بازی نقاط مختلف کشور حضور فعال خواهند داشت. 

در این نمایشگاه صرفا اسباب بازی و تولیداتی که متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی طراحی و تولید شده و برای رشد و شکوفائی کودکان مفید است ، عرضه خواهد شد .
 
همچنین برنامه بازدید گروهی دانش آموزان از نمایشگاه نیز طراحی شده و به همه این دانش آموزانی که به این روش از نمایشگاه بازدید کنند، کارت اعتباری خرید با تخیفیف 15 درصدی اهداء خواهد شد.

در دومین نمایشگاه ملی بازی و اسباب بازی همچنین برنامه های محتلف تلویزیونی از جمله شبکه پویا حضور خواهند داشت.
 
معرفی اسباب بازی‌های مؤثر در رشد جسمی و ذهنی کودکان، آشنایی تولید‌کنندگان اسباب بازی با نیازهای این قشر، ارائه و معرفی آخرین دستاوردهای تولیدکنندگان داخلی و ترویج مبانی اصولی ارتباط آگاهانه، یکپارچه سازی فعالیت های حوزه اسباب بازی، ایجاد فرهنگ در انتخاب درست اسباب بازی و ایجاد فضای فرهنگی در توسعه سرگرمی و اسباب بازی مهمترین اهداف برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی بازی و اسباب بازی است .

در حاشیه دومین نمایشگاه ملی بازی و اسباب بازی ؛ برنامه های متنوعی نیز برای کودکان و والدین آنها به اجرا گذاشته خواهد شد . 

مخاطبین این نمایشگاه شامل ؛کودکان ، نوجوانان و جوانان میهن اسلامی ،خانواده های دارای کودک و نوجوان ، تولید کنندگان اساب بازی و سرگرمی، واردکنندگان و صادرکنندگان اسباب بازی و سرگرمی ، دانشجویان و اساتید رشته های روانشناسی کودک و نوجوان ،تولیدکنندگان و واردکنندگان تجهیزات و مواد اولیه تولید کنندگان اسباب بازی سرگرمی هستند.
 
در پایان بیان این موضوع نیز خالی از لطب نیست که مقوله اسباب بازی و سرگرمی که از دیرباز یکی از جذاب ترین دغدغه های جامعه بشری بوده ؛ امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تغییرات فرهنگی و نوع زندگی، تبدیل به ابزاری قدرتمند و جذاب برای نیل به اهداف مشخص شده است و شرکت
های متعددی در دنیا نسبت به تولید و طراحی انواع اسباب بازی متناسب با فرهنگ و برنامه بازار مخاطب اقدام میکنند.لذا انتخاب درست و بهینه اسباب بازی برای کودکان و نوجوانان و گروه¬های دیگر،مطلبی بسیار مهم که باید به خوبی مورد توجه قرار گیرد .
 
علاقمندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه 28 تا 2 آبان ماه هر روز از ساعت 9 تا 21 با حضور در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از نمایشگاه بازدید کنند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار