سروزیرایالت "سند": دولت کنونی پاکستان در اداره کشور ناموفق است

عضو ارشد حزب "مردم پاکستان" و سروزیر ایالت سند با اشاره به بحران سیاسی جاری در این کشور، عملکرد دولت کنونی پاکستان را ناموفق اعلام کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، "قائم علی شاه" سروزیر ایالت سند و عضو ارشد حزب "مردم پاکستان" اظهار داشت: "آصف علی زرداری" نخست وزیر سابق پاکستان باوجود مشکلات فراوان مدت حکومت خود را به پایان رساند اما دولت کنونی در اداره این کشور ناموفق عمل کرده است.
 
وی افزود: مقامات دولت پاکستان نیز به این ناکارآمدی اعتراف کرده‌اند.
 
سروزیر ایالت سند در مورد تجمع حامیان حزب مردم پاکستان در18 اکتبر در مقابل آرامگاه "محمد علی جناح"بنیانگذار پاکستان در شهر"کراچی" گفت: حزب مردم پاکستان 18 اکتبر به یاد استقبال از "بی نظیربوتو" نخست وزیر سابق پاکستان و حمایت مردم از این حزب تجمع برگزار کرد تا
 احزاب دیگر این کشور بدانند که صدها هزار جمعیت پاکستانی با شرکت در تجمع 18 اکتبر سال 2007 میلادی از بی نظیر بوتو استقبال کرده بودند و اکنون نیز برای حمایت از "بلاول بوتو زرداری" رهبر حزب مردم و فرزند وی نیز در این تظاهرات شرکت خواهند کرد.
 
علی شاه اظهار داشت: به یاد تجمع 18 اکتبر سال 2007، حزب مردم پاکستان در سال جاری نیز به این مناسبت نیز تجمع گسترده‌ای در حمایت از این حزب برگزار خواهد کرد.
 انتهای پیام/ض


منبع:تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار