بازیگر سریال "شکرآباد" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

شهرک غزالی با یاد و خاطره "علی حاتمی" عجین شده است

"وحید مهین دوست" گفت: کارهای زیادی در گوشه گوشه شهرک غزالی انجام داده‌ام و محال است که در زمان ورود یاد مرحوم "علی حاتمی" نیفتم.

"وحید مهین دوست" بازیگر سریال "شکرآباد" با اشاره به همکاری‌اش با شهاب عباسی و ایفای نقش در تیپ‌های متفاوت در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: من با شهاب عباسی تجربه ساختن تیپ را در آثاری چون "خنده‌ بازار" داشته‌ام و به نسبت کارهای دیگری که با مهران مدیری و سروش صحت داشتم اکثرا خودم بودم.  
 
وی افزود: در "شکرآباد" تیپ‌های متفاوتی از جمله راهزن، امیرارسلان، شاه و وزیر و طبیب را بازی کردم که از میان همه آنها نقش طبیب را بسیار دوست داشتم. 

مهین دوست درباره تفاوت‌های شکرآباد با خنده بازار تصریح کرد: در طنز "خنده بازار" همه اتفاق‌ها مرتبط به زمان حال بوده ولی در شکرآباد همه چیز مربوط به گذشته است.  
 
وی ادامه داد: "شکرآباد" به هیچ عنوان کار کمدی نیست و مقوله‌ کمدی و طنز فاصله زیادی ازهم دارند.  
مهین دوست اظهار داشت: کمدی ساخته ذهن نویسنده اثر بوده ولی طنز از موضوعات اجتماعی، تلخی‌ها و شیرینی‌ها نشأت گرفته و با قالبی پیام خود را به مخاطبان می‌رساند.  
 
این هنرمند افزود: در "شکرآباد" فرهنگ اصلی ایرانی و اتفاقات به روز جامعه را از زمان گذشته برده و ضبط کرده‌ایم. 

بازیگر فیلم سینمایی "توکیو بدون توقف" در خصوص لوکیشن شهرک غزالی و خاطرات خود گفت: کارهای بسیار زیادی را در گوشه گوشه شهرک غزالی انجام داده‌ام و محال است که در زمان ورود یاد مرحوم "علی حاتمی" نیفتم.  
 
مهین دوست افزود: پست مدرنیسیم تنها با شهرک غزالی امکان پذیر است و بازسازی این فضا در هر جای دیگری هزینه‌ای برابر یک سریال الف ویژه است. 

وی با اشاره به حضور در یک سریال طنز خاطر نشان کرد: در یک اثر طنز برای ویدئو رسانه بازی خواهم کرد که در زمستان به بازار می‌آید ولی در شرایط فعلی از بردن نام آن معذورم. 


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار