ناخدا یکم "نوری" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تکنولوژی، جایگزین روش‌های سنتی شده است

رئیس بیمارستان گلستان نداجا گفت: علم پزشکی مثل سایر علوم دیگر با سرعت بسیار زیادی در حال پیشرفت بوده و تکنولوژی جایگزین روش‌های سنتی شده است.

ناخدا یکم پزشک "مجید نوری" رئیس بیمارستان گلستان نیروی دریایی ارتش در گفتگو با  خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران  درباره کاربرد لیزر در پزشکی و راهبردهای در نظر گرفته شده، اظهار داشت: علم پزشکی مثل سایر علوم دیگر با سرعت بسیار زیادی در حال پیشرفت بوده و  تکنولوژی جایگزین روش‌های سنتی شده است.

وی افزود: لیزر روز به روز جای خود را در درمان پزشکی باز می‌کند و برای همین در این سمپوزیوم، جایگاه لیزر در پزشکی در سیستم‌ها و بخش‌های مختلف از جمله چشم، گوارش و مبحث "بیوتروریسم" بررسی می‌شود.

رئیس بیمارستان گلستان نداجا با اشاره به اینکه در این سمپوزیوم از گروه‌ها و دانشمندان مختلف دعوت کردیم تا از نظرات آن‌ها بهره‌مند شویم، تأکید کرد: در کنگره‌های جهانی سالانه لیزر، دانشمندان ایرانی فعالند و مقالات بسیار خوبی ارائه می‌دهند.

ناخدا یکم نوری در پاسخ به سؤال دیگر  خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره اینکه آیا همه شرکت‌کنندگان این سمپوزیوم از نداجا هستند، گفت: این سمپوزیوم فقط محدود به نداجا یا حتی ارتش نیست و شامل کلیه دانش‌آموختگان رشته پزشکی می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اهمیت تجهیزات پزشکی خاطر‌نشان کرد: دستگاه‌های لیزر و کاربردها و مدل‌های مختلف آن تهیه شده و در بخش‌های مختلف از جمله درمان و زیبایی می‌تواند مؤثر باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار