رییس اداره بازیافت شهرداری منطقه 8 از تجهیز کلبه‌های بازیافت در مدارس منتخب سطح منطقه خبر داد.

سعید کاظمی رییس اداره بازیافت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در همین راستا یکی از برنامه‌های اداره بازیافت در مدارس سطح منطقه در سال تحصیلی جدید فعالیت آموزشگران در مدارس و معرفی کلبه‌های بازیافت به دانش آموزان جدیدالورود است.

وی افزود: آموزشگران اداره بازیافت در کلبه‌های بازیافت مستقر در مدارس منتخب سطح منطقه ضمن تجهیز این کلبه ها به لوازم‌التحریر کار خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: تحویل پسماندهای خشک به این کلبه ها در هفته یک روز است که در ازای این پسماندها جوایزی نیز به انان اهدا می‌شود.

کاظمی با اشاره به آموزش تفکیک بهینه پسماند از مبدا به شهروندان گفت: آموزشگران و کارشناسان این اداره با مراجعه به درب منزل اقدام به آموزش چهره به چهره و ارائه کد اشتراک به بانوان خانه‌دار کرد که هدف از اجرای این طرح ارتقا و آگاهی بیشتر شهروندان در زمینه تفکیک زباله و حفظ محیط زیست برای نسلهای آینده است.

وی با اشاره به آموزش بازیافت به بانوان خانه‌دار در خانه‌های سلامت و برای محلات خاطر نشان کرد: تفکیک پسماندها از مبدا از اهمیت خاصی در حفظ منابع طبیعی برخوردار است و مسئولیت فرهنگ‌سازی در خانواده بانوان و مادران برعهده دارند به همین منظور آموزشگران با مراجعه به خانه‌های سلامت به آموزش و ترویج فرهنگ بازیافت و حفظ محیط زیست اقدام کردند.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: تجهیز ، کلبه ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار