یدالله بهتاش رئیس شورای عالی قشر سازمان بسیج مداحان در نشست «چراغ هدایت» که ویژه بانوان مداح در روز چهارشنبه ۳۰ مهر برگزار می‌شود، درباره اخلاق مداحی می‌گوید.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران، همزمان با نزدیک شدن به ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، فرهنگسرای امید روز چهارشنبه 30 مهر ماه در برنامه «چراغ هدایت» میزبان جمعی از بانوان مداح است، هدف این برنامه بررسی شور و شعور در مراسم عزاداری است و یدالله بهتاش رئیس شورای عالی قشر سازمان بسیج مداحان در خصوص اخلاق مداحی و استاد رضایی درباره رابطه علل و عوامل تحریفات در روضه‌ها و مقاتل به ایراد مطالب می‌پردازد.

نشست «چراغ هدایت» از ساعت 8 تا 12 با همکاری معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 13 در سالن خیام فرهنگسرای امید برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی میدان امام حسین(ع)، خیابان منتظری، خیابان خشکبارچی، پارک خیام مراجعه و یا با تلفن33355203 تماس حاصل کنند.

 یدالله بهتاش متولد سال 1329 است و در یکی از روستاهای سبزوار به دنیا آمده است، این پیر غلام عصمت و طهارت علاوه بر مداحی هم کتاب می‌نویسد.

کتاب «حدیث اهل بیت» وی که در هیأت رزمندگان تدریس می‌کند تا کنون هفت بار تجدید چاپ شده است، بهتاش معتقد است که در مداحی باید سنت‌شکنی کرد و مداح باید سبک خاصی برای خود طراحی کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار