ارتش عراق در حال پاکسازي استان ديالي

ارتش عراق ده ها تروريست را در شهرهاي تکريت ، الرمادي و الشرقاط به هلاکت رساند و با کمک مردم به زودي استان ديالي را پاکسازي خواهد کرد سپس به پاکسازي استان هاي الانبار و صلاح الدين خواهد پرداخت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ "وسام التميمي" روز يکشنبه گزارش داد، عمليات ارتش در استان صلاح الدين همچنان ادامه دارد و ارتش به سوي شهر بيجي پيشروي مي کند و چند شهر شمالي اين استان را پاکسازي کرده است و جاده بيجي – تکريت را به کنترل خود درآورد.
وسام افزود : آخرين اطلاعات نشان مي دهد که جنگنده هاي ارتش عراق يک موضع داعش را در شهر تکريت هدف قرار دادند که به کشته شدن حداقل 30 تروريست منجر شد و روز شنبه نيز دو عضو ارشد داعش را در مناطق الصينيه و الضلوعيه به هلاکت رساند و چند منطقه را بازپس گرفت .
وسام خاطرنشان کرد: بالگردهاي ارتش روز شنبه همچنين حداقل 30 عضو داعش را در شهر الشرقاط استان صلاح الدين از پا در آوردند و حدود 30 تروريست ديگر نيز امروز در حملات هوائي ارتش به مواضع داعش در شهر الرمادي استان الانبار به هلاکت رسيدند.
خبرنگار العالم تأکيد کرد: ارتش از 2 روز پيش عملياتي را در مناطق التأميم و کيلومتر 5 استان الانبار آغاز کرده است و تا پاکسازي کامل اين دو منطقه از تروريست ها به عملياتش ادامه خواهد داد؛ عمليات ارتش در شهر المقداديه استان دياله نيز ادامه دارد استاني که در مقايسه با ديگر استان هاي ناآرام وضعيت امنيتي بهتري دارد.
وسام درباره رأي اعتماد مجلس نمايندگان عراق به وزراي پيشنهادي دفاع و کشور گفت : مردم عراق اميدوارند که انتخاب وزراي دفاع و کشور به بهبود وضعيت امنيتي کشورشان کمک کند .
انتهای پیام/ض

منبع:صبح ایران
برچسب ها: وبگردی ، خبرنگاران ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.