بارش برف پاییزی محورهای کوهستانی و ارتفاعات گیلان را سفیدپوش کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به دنبال تغییر وضعیت هوای گیلان بارش برف محورهای کوهستانی گیلان در مسیر اسالم به خلخال و آستارا به اردبیل را سفیدپوش کرد.

فرمانده پلیس راه گیلان با بیان اینکه گردنه الماس‌ در مسیر اسالم به خلخال برف باریده است، اظهار کرد: اکنون حدود 5 سانتی‌متر برف در محورهای مذکور گزارش شده است.

مهیار رستگار از رانندگان خواست در محور اسالم به خلخال نهایت دقت را در رانندگی داشته باشند و با صبر و حوصله رانندگی کنند.

وی با بیان اینکه تمام محورهای گیلان از جمله در مسیرهای کوهستانی راه باز است و تردد جریان دارد، تصریح کرد: رعایت قوانین رانندگی مورد تاکید رانندگان باشد.

کارشناس هواشناسی گیلان نیز هوای این استان را کاهش دمای 12 تا 15 درجه‌ای عنوان کرد و گفت: در محورهای کوهستانی و ارتفاعات گیلان بارش برف است.

مهدی کوثری با بیان اینکه آسمان بیشتر شهرهای گیلان بارندگی است، افزود: اکنون دمای هوای رشت 12 درجه بالای صفر و رطوبت نسبی 100 درصد است.

وی با اشاره به اینکه بارندگی تا روز سه‌شنبه در گیلان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: سامانه هوای سرد و پرفشار در گیلان مستقر شده و بارندگی در برخی نقاط شدت دارد و آبگرفتگی صورت می‌گیرد.

 باران همچنان با شدت در بیشتر نقاط گیلان از جمله رشت در حال باریدن بوده و هوا سرد و زمستانی شده است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: رشت ، برف ، گردنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.