آغاز پیش فروش بلیط نمایش "مهاجران"

پیش فروش بلیط نمایش مهاجران به کارگردانی مهرداد خامنه ای در سایت تیوال آغاز گردید.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره برنامه های تئاترخانه نمایشT پیش فروش بلیط نمایش "مهاجران" به کارگردانی مهرداد خامنه ای در سایت تیوال آغاز گردید.

با پایان یافتن اجرای نمایش های بیست سومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه، نمایش" مهاجران" نوشته اسلاومیرمروژک به کارگردانی "مهرداد خامنه ای" از اول ابان ماه هرروز به جزءشنبه ها  ساعت 18:30در خانه نمایش به روی صحنه می رود. این نمایش کاری است از گروه تئاتر اگزیت نروژ که سال 2008در آلمان و از سال 2010 تا2012 به زبان نروژی در نروژ به روی صحنه رفته ،ودر سال 2012 در فستیوال تئاتر اسلو حضور داشته، که جزء آثار برگزیده این جشنواره نیز بوده است.  در این نمایش "هوشمند هنر کار" و" محمد زراعتی" به ایفای نقش می پردازند،و از دیگر عوامل این گروه می توان به طراح صحنه و لبای :هوشمند هنر کار طراح - پوستر و بروشور: یوریک کریم مسیحی- دستیار کارگردان: شیرین میرزا نژاد نام برد. شایان ذکر است علاقه مندان می توانند جهت تهیه بلیط این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.

علاقه مندان می توانند  جهت تماشای این نمایش از اول آبان ماه 93 ساعت 18:30 هر روز به جز شنبه ها به خانه نمایش واقع در میدان فردوسی خیابان شهید موسوی کوچه شهید محمد آقا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.edareteatr.com. و جهت خرید بلیط به آدرس سایت تیوال   مراجعه فرمایند.



انتهای پیام/
برچسب ها: تئارت ، نمایش ، بلیط ، مهاجران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.