قادری خبرداد

هوشمندسازی 40 درصد کلاس‌های درسی در سال تحصیلی جدید

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد از هوشمند سازی 40 درصد از کلاس‌های درسی در سال 94- 93 به عنوان دستور کار جدی مجموعه تحت مدیریتی خویش خبر داد.

 محمد قادری تفرشی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در تشریح تعداد مدارس هوشمند در سطح شهرستان ملارد اظهار داشت: هوشمندسازی مدارس و هوشمندسازی کلاس‌ها دو موضوع جدا از هم است که باید از یکدیگر تفکیک شود. 

وی در ادامه افزود: در حوزه هوشمندسازی مدارس، اغلب قریب به اتفاق مدارس شهرستان ملارد، هوشمند هستند اما بصورت جزئی‌تر و در سطح کلاس‌های موجود در مدارس، در مقایسه با مناطق همجوار همچون استان البرز، تنها 10 درصد از کلاس‌های موجود در مدارس شهرستان ملارد به صورت هوشمند فعال هستند و در واقع امر، هوشمند بودن یک مدرسه، دلالت بر هوشمندی کلیه، کلاس‌های یک مدرسه ندارد. 

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: هدف‌گذاری‌ ما در سال تحصیلی 94-93 هوشمندسازی 40 درصد از کلاس‌های درسی در سطح شهرستان مذکور است که آن را با جدیت دنبال می‌کنیم و امید آن داریم با همیاری شهرداری‌ها، این امر مهم محقق شود که بی‌شک نقش برگزاری در تسهیل یادگیری محتوای درسی در بین دانش آموزان ایفا می‌کند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: هوشمندسازی ، ملارد ، کلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار