ادعای جالب فن‌ خال:

هررا‌ کاملا آماده است فقط دنده‌اش شکسته /حضور نداشتن در لیگ قهرمانان به تیم ما کمک می‌کند

لویس‌ فن خال‌ سرمربی باشگاه منچستر‌یونایتد اخیرا صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، لویس فن‌خال سرمربی فعلی باشگاه منچستر‌یونایتد که در تابستان سال جاری پس از موفقیت در جام جهانی و کسب عنوان سوم این رقابت‌ها به همراه تیم ملی هلند به اولد ترافورد آمد،‌یونایتدی‌ها که فصل ناامید کننده‌ای را با هدایت دیوید مویس و رایان گیگز‌ در پایان فصل پس از اعلام بازنشستگی‌ هم الکس فرگوسن‌ پشت سر گذاشتند ، در این فصل نیز نتوانستند با وجود لوئیس فن خال با تجربه به توفیقی دست یابند و در نقش یک مدعی ظاهر شوند مسئله‌ای که سرمربی هندی معتقد است سپری کردن سه ماه نمی‌توان صحبتی کرد و ارزیابی‌ سه ماه و از احتانه می‌داند.

وی در این خصوص گفت: من گفته‌ام که صحبت کردن در خصوص این سه ماه احمقانه است چرا که شما رسانه ها فقط در خصوص این سه ماه صحبت می‌کنید این عملکرد تیم است که همیشه به حساب می‌آید، اما عملکرد ما با فراز و نشیب همراه است و پس از آن ارتقا می‌یابد .

وی در خصوص لیگ قهرمانان اروپا که باشگاه منچستر‌یونایتد از سال 11995 تا کنون حضور در آن را از دست نداده است و امسال در این دوره از مسابقات حاضر نمی‌شود گفت: وقتی که در رقابت‌های لیگ قهرمانان بازی می‌کنید، شما می‌توانید خود را به عنوان یک تیم با بازیکنان برتر مقایسه کنید که در سطح بالاتری قرار دارند.

من فکر می‌کنم وقتی که شما در لیگ قهرمانان حضور دارید، شرایط بهتر پیش می رود و راحتر می‌توانید برابر حریفان خود پیروز شوید. شما دچار یک گردش می‌شوید و در جریان قرار می‌گیرید و این اصلاً بد نیست که شما در تمام مسابقات حضور یابید.

ممکن است با این شرایط که ما در لیگ قهرمانان امسال حضور نداریم بیشتر بتوانم با بازیکنان تیمم کار کنم و تمرین کنم، این مسئله شاید از حضور در هر مسابقه‌ای بیشتر به نفع تیمم باشد. اما در پایان این فصل بهتر است که در لیگ قهرمانان حضور یابیم و در تمامی بازی‌ها حضور یابیم چرا که در این صورت است که می‌توانید سطح خود را با تیم‌های برتر اروپا مقایسه کنید.

فن خال در خصوص وضعیت بازیکن خود" هررا" نیز گفت: هررا کاملاً آماده است فقط دچار ترک خوردگی دنده شده است و می‌تواند به خوبی با یک محافظ قفسه سینه بازی کند و البته که او را به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب قرار می‌دهم.

گفتنی است، منچستر یونایتد امروز برابر وستبروم به میدان می‌رود.

انتهای پیام/

برچسب ها: هلند ، ملی ، عملکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار