مدیرفنی تیم ووشو دانشگاه آزاد: هدفمان پشتوانه سازی در ووشو است

مدیر فنی تیم ووشوی دانشگاه آزاد گفت: با بهره‌گیری از جوانان ووشوکار سعی در پشتوانه سازی در ووشو داریم.

علی اسفندیاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: تیم ووشو دانشگاه آزاد علاوه بر از بهره‌گیری از قهرمانان ملی پوش همچون حمیدرضا قلی‌پور، فرشاد عربی، سجاد عباسی، معین تقوی و علی یوسفی در ترکیب تیم خود که همگی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی هستند از نیروهای جوانی که عناوین قهرمانی در مسابقات دانشجویی مرداد ماه کسب کردند نیز در ترکیب خود استفاده می‌کند.

وی افزود: برای نخستین بار در تاریخ 26 مرداد ماه امسال مسابقات قهرمانی کشور دانشجویی در بخش ووشو در اصفهان برگزار شد که 8 نفر از بهترین قهرمانان ووشو در 2 بخش تالو و ساندا که همگی 18تا19 سال سن دارند را انتخاب کردیم تا با حضور جوانان در لیگ ووشو بتوانیم به پشتوانه سازی ووشو کمک کنیم.

وی ادامه داد: سعی کردیم با بهره‌گیری از مربیان به نام کشورمان همچون منصور نوروزی و کیوان شیرآقایی در بخش ساندا و تیمور بنی طالبی در بخش تالو در هدایت ووشوکاران تیم دانشگاه آزاد بخصوص جوانان نتیجه بهتری را در لیگ برتر امسال رقم بزنیم.

اسفندیاری در پایان گفت: از شنبه 3 آبان ماه اردوی خود را آغاز می‌کنیم که محل اسکان ووشوکاران در خوابگاه دانشگاه آزاد است و برای تمرین از آکادمی ووشو واقع در مجموعه ورزشی آزادی استفاده می‌کنیم.

گفتنی است، لیگ برتر ووشو از پنجشنبه 8 آبان ماه در محل آکادمی ووشو آغاز می‌شود.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار