افتخاری گفت: تعیین یارانه‌های قرآنی و ده بسته پیشنهادی فرهنگی و قرآنی در مجلس شورای اسلامی توجه به تربیت حافظان قرآنی، از ارکان اصلی و مهم‌ مجلس شورای اسلامی است.

 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، لاله افتخاری نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون قرآن و عترت مجلس در نخسین هم اندیشی وقف‌های قرآنی گفت: تربیت حافظان قرآنی، توجه به وقف قرآنی و تحکیم خانواده سه رکن اصلی مجلس شورای اسلامی است.

نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون قرآن و عترت مجلس تعیین یارانه‌های قرآنی و ده بسته پیشنهادی فرهنگی و قرآنی در مجلس شورای اسلامی توجه به تربیت حافظان قرآنی، موقوفات قرآنی و تحکیم خانواده از ارکان اصلی و مهم‌ مجلس شورای اسلامی است.

وی ادامه داد: با تربیت حافظان قرآنی و توجه به موقوفات قرآنی در چهار چوب قرآن کریم می‌توانیم جامعه و خانواده قرآنی را احیا کنیم.

افتخاری اظهار داشت: راه‌های مختلفی باید به مردم نشان داده شود و نیازهای جامعه و وقف‌های قرآنی نیز شناسایی شود، فعالان و نخبگان قرانی باید در موقوفات قرآنی استفاده شود.

وی تصریح کرد: با حمایت از ایتام، حافظان قرآن، آموزه‌های قرانی، تفسیر قرآن، مولفان قرآنی و... بر مشارکت عمومی و همگانی باید بستر سازی کنیم. از طریق صدا و سیما باید فرهنگ سازی شود تا مردم برای شرکت در موقوفات قرآنی سهیم باشند.

افتخاری خاطر نشان کرد: تهیه بروشورهای قرآنی، برگزاری نشست‌های هم اندیشی با  حضور مسئولان و وزیران مرتبط با موضوع قرآنی در بحث وقف، تعیین یارانه و کمک‌های هزینه به امور فرهنگی، ده بسته پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی برای فعالان فرهنگی، اولویت اشتغال، واگذاری به فعالان قرآنی، استفاده از تجربه نخبگان قرآنی در پژوهش‌های قرآنی، هزینه نمودن در فرهنگ قرآنی کریم از اقدامات مجلس شورای اسلامی پیرامون موضوعات و موقوفات قرآنی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: یارانه ، قرآن ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار