توسط دانشگاه پیام نور صورت گرفت

اختصاص 980 میلیارد تومان جهت ارتقای کیفیت

دانشگاه پیام نور 19 پروژه ورزشی را به متراژ 40 هزار متر مربع تا پایان سال جاری افتتاح می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ افتتاحیه 15 سالن ورزشی در مراکز دانشگاه پیام نور صبح امروز با حضور محمود گودرزی،‌ وزیر ورزش و جوانان و ابوالفضل فراهانی، رئیس دانشگاه پیام نور در دانشگاه پیام نور واحد حسن‌آباد برگزار شد. 
 
در این مراسم ابوالفضل فراهانی، رئیس دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور در سال 69 فعالیت خود را آغاز کرد. در اولین دوره مسابقات ورزشی دانشگاه‌ها این دانشگاه تنها 28 تی‌شرت برای 28 بازیکن داشت. پس از 5 سال به جایگاهی رسید که در هر مسابقه مقام‌های اول تا سوم را به دست می‌آورد و هر گاه سخن از رشته تربیت‌بدنی در دانشگاه پیام نور به میان می‌آمد کسی تصور فراگیری این رشته را در دانشگاه آموزش از راه دور نمی‌کرد. 
 
وی افزود: امروزه تنها 2 هزار جلد کتاب توسط دانشگاه پیام نور در رشته تربیت عمومی چاپ شده است. همچنین این دانشگاه 1 میلیون جلد کتاب در رشته تخصصی تربیت بدنی را چاپ و منتشر کرده است 19 هزار دانشجو در رشته تربیت بدنی مشغول به تحصیل در این دانشگاه هستند. 
 
رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به نبود حتی 1 متر فضای سرپوشیده ورزشی در گذشته در این دانشگاه اظهار داشت: امروز در پیام نور مرکز حسن‌آباد و 14 مرکز دیگر 3 هزار و دویست متر مربع فضای سرپوشیده ورزشی افتتاح می‌شود. همچنین تا پایان سال جاری 19 پروژه ورزشی دیگر به مساحت 40 هزار متر مربع افتتاح خواهد شد و 86 پروژه در این زمینه به متراژ 180 هزار متر مربع در دست افتتاح است. 
 
فراهانی عنوان کرد:‌ در 6 ماهه آغازین سال جاری دانشگاه پیام نور به اندازه 3 سال گذشته کتاب در حوزه‌های مختلف منتشر کرده است این دانشگاه 980 میلیارد تومان برای ارتقای کیفیت در برنامه خود برای سال جاری اختصاص داده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار