منصف المرزوقی: به احتمال زیاد رئیس جمهور تونس خواهم شد/ 50 درصد از اهداف انقلاب تونس محقق شده است

رئیس جمهوری تونس با ابراز اطمینان از پیروزی خود در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، گفت تاکنون 50 درصد از اهداف انقلاب تونس محقق شده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛"منصف المرزوقی" در مصاحبه‌ای با شبکه "الحوار التونسی" با ابراز اطمینان از پیروزی خود در انتخابات ریاست جمهوری تونس که قرار است در روز 23 نوامبر برگزار شود، گفت: تاکنون 50 درصد از اهداف انقلاب تونس محقق شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه نیمی از راه را طی کردیم و دولتی دموکراتیک به همراه تصویب قانون اساسی تشکیل دادیم، افزود: رشد اقتصادی و اجتماعی در زمان خود بروز خواهد یافت.

رئیس جمهوری تونس با اشاره به اینکه ایجاد هر چیزی بدون توافق سیاسی غیرممکن است، گفت: کشورهای دیگری که در آنها انقلاب به وقوع پیوست را نگاه کنید که در جنگ و خونریزی فرو رفتند.

"المرزوقی" همچنین بار درگیر از ائتلاف خود با جنبش النهضه تونس دفاع کرد و از مردم این کشور خواست در انتخابات و رای دهی بر ضد بازگشت رژیم سابق مشارکت کنند.

وی همچنین انتخابات ریاست جمهوری در تونس را لحظه‌ای سرنوشت‌ساز برای آینده این کشور خواند و تصریح کرد: انتخابات پیشرو جنگ بین رژیم سابقی است که نمی‌خواهد بمیرد و نظامی جدیدی است که هنوز متولد نشده است.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار