سرپرست باشگاه پیکان در خصوص تغییر در کادر فنی این تیم گفت: تغییرات در کادر فنی شایعه است و ابراهیم‌زاده به عنوان سرمربی این تیم به کارش ادامه خواهد داد.

رهقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: جذب دایی یا مربیان خارجی به عنوان سرمربی پیکان در این تیم شایعه است چراکه ابراهیم‌زاده با تمام قدرت به کارش ادامه خواهد داد.

سرپرست باشگاه پیکان در ادامه افزود: تغییرات در کادر فنی کذب است و تیم پیکان قصد تعویض سرمربی را ندارد.

رهقی همچنین درباره بازی مقابل تیم  تراکتورسازی تصریح کرد: با توجه به اینکه تیم تراکتورسازی تا به اینجا عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است در این دیدار نیز بازی را در خانه خود انجام می‌دهد و شرایط میزبانی برای این تیم فراهم است و با وجود تماشاگران می‌تواند با تمام قدرت حاضر شود.

وی در ادامه بیان کرد: امیدوارم بتوانیم بازی قابل قبولی را در مقابل تیم تراکتورسازی به نمایش بگذاریم و با کسب سه امتیاز این دیدار جایگاهمان را در جدول بالاتر ببریم و در بازی های آینده نیز تا نیم فصل نتایج مناسبی را  در کارنامه خود به ثبت برسانیم.

سرپرست تیم پیکان عنوان کرد: بعد از اتمام نیم فصل اول درصددیم تا یک سری از نقاط ضعف تیم را از بین ببریم و با تمام قدرت در نیم فصل دوم حاضر شویم.

انتهای پیام/

برچسب ها: رهمتی ، مربیان ، خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار