از آن‌جایی که بزرگ شدن صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند، کاربران را با مشکلاتی روبرو کرده است، طراحان لوازم جانبی بیکار ننشستند و برای حل مشکلات پیش آمده ابزاری ساده اما بسیار قدرتمند طراحی و تولید کرده‌اند.

به گزارش   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتد پرس، اندازه سایر صفحه نمایش آیفون 6 و پلاس بسیار بزرگ است و کاربرانی را که مجبور به استفاده از یک دست خود هنگام کار کردن با گوشی هستند، به دلیل کوتاه بودن قد انگشت شصت، با مشکلاتی روبرو کرده است.
طراحان لوازم جانبی با در نظر گرفتن این مشکل یک انگشت سیلیکونی به اندازه 1.5 سانتی متر طراحی کرده‌اند که کاربر را پس از استفاده از آن قادر به دستیابی به تمامی نقاط لمسی گوشی صفحه بزرگ خود می‌کند.

از آن‌جاییکه پس از رونمایی از آیفون و فروش جهانی آن بالغ بر ده میلیون نفر در سراسر دنیا با اعتقاد "هرچه بزرگتر بهتر" گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ را برای خود انتخاب کرد‌ه‌اند.

معضل کوتاه بودن انگشت هنگام استفاده از گوشی از آن‌جایی نمایان می‌شود که کاربر پس از قرار گرفتن در شرایطی خاص (به عنوان مثال گرفتن میله اتوبوس برای حفظ تعادل) تنها قادر به استفاده از یک دست خود است و همین امر منجر به بروز مشکلاتی برای کاربر می‌شده است.

استفاده از این انگشت سیلیکونی برای کاربرانی که گوشی هوشمند با صفحه نمایش بزرگ دارند بسیار سودمند است.

این انگشت کوچک و ساده در توکیو توسط طراحان خلاق شرکت تانکو (Thanko) و با نام تجاری yubi nobriiu با قیمت 13.63 دلار به بازار عرضه شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: ابزار ، ساده ، نمایش ، گوشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار