مدير کميته امداد شهرستان زنجان از کمک 12 ميليارد ريالی زنجانیها به نیازمندان طي شش ماهه نخست امسال خبر داد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛و به نقل از روابط عمومي کميته امداد استان زنجان، مدير کميته امداد شهرستان زنجان گفت : شمار طرح‌هاي مشارکتي کميته امداد در طي يک سال کاري به 45 مورد مي‌رسد.

عبداللهی با اشاره به اينکه طرح‌هاي مشارکتي کميته امداد هر يک بر اساس نيتي خاص اجرايي مي‌شود، افزود : مبالغ جمع‌آوري شده در هر طرح بر اساس نيت تعيين شده و به منظور حل مشکلات مددجويان هزينه‌ مي‌شود.

وی با بيان اينکه از جمله طرح‌هاي اجرايي کميته امداد جمع‌آوري صدقات است، ادامه داد: اين طرح با هدف رفع مشکلات نيازمندان اجرا مي‌شود.

مدير کميته امداد شهرستان زنجان با اشاره به اينکه در حال حاضر 60 هزار مشترک صندوق صدقات در شهرستان زنجان وجود دارد، بيان کرد: صندوق‌هاي صدقات در بين مشترکان خانگي، ادارات و شرکت‌ و مجتمع‌هاي مسکوني توزيع شده است.

عبداللهی تصریح کرد: همچنين تعدادي از صندوق‌هاي بزرگ صدقات نيز در معابر تعبيه شده است.

مدير کميته امداد شهرستان زنجان با بيان اينکه بيشترين درآمد کميته امداد از محل صندوق‌هاي کوچک است، اضافه کرد: در شش ماهه نخست امسال 12 ميليارد و 900 ميليون ريال صدقه در شهرستان زنجان جمع‌آوري شده است.

اين مسئول اضافه کرد: از مبلغ اعلام شده 2 ميليارد و 330 ميليون ريال نيز طي شهريور ماه جمع‌آوري شده است.

عبداللهي در ادامه با اشاره به مصارف صدقات، خاطر نشان کرد: اين مبالغ در راستاي حل مشکلات مددجويان در بخش فرهنگ، عمران، تامين جهيزيه مددجويان، در راه ماندگان و ... هزينه مي‌شود.



انتهای پیام/ش

برچسب ها: مردم ، نیازمندان ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.