با ارائه پیشنهاد در مجمع غرب آسیا؛

ایران میزبان مسابقات ورزش‌های بیلیاردی غرب آسیا در سال 2017 شد

میزبانی مسابقات ورزش‌های بیلیاردی غرب آسیا در سال 2017 به ایران واگذار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در جریان رقابت‌های اسنوکر شش توپ آکادمی قطر که در دوحه در حال برگزاری است، مجمع فدراسیون غرب آسیا نیز تشکیل شد که دستاوردهای جدیدی برای کشورمان به دنبال داشت.

در مجمع غرب آسیا 13 کشور: قطر، امارات،عمان، فلسطین، لبنان، یمن، کویت، اردن، عراق، عربستان، سوریه، بحرین به همراه رئیس فدراسیون ایران حضور داشتند که در خصوص مسائل مختلف در راه بسط و گسترش فعالیت‌های ورزش‌های بیلیاردی تصمیماتی اتخاذ شد، از جمله: اضافه شدن رشته شش توپ به طور رسمی از سال 2015 و گنجاندن رشته کارامبول از سال 2017 که مورد موافقت اعضای مجمع قرار گرفت.

در این مجمع که " ختال " رئیس و " محمد النعیمی " دبیرکل فدراسیون ورزش‌های بیلیاردی غرب آسیا، هاشم اسکندری راد نایب رئیس ارشد غرب آسیا و " مبارک الخیارین " رئیس کنفدراسون ورزش‌های بیلیاردی آسیا حضور داشتند، به پیشنهاد اسکندری راد رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد ایران و نایب رئیس غرب آسیا، میزبانی کشورمان برای رقابت‌های سال 2017  مطرح شد که در نهایت و با تصویب اعضای مجمع، میزبانی مسابقات ورزش‌های بیلیاردی غرب آسیا در سال 2017 به ایران رسید که افتخاری بزرگ برای ورزش‌های بیلیاردی کشورمان محسوب می‌شود.

در بخش دیگری از مجمع غرب آسیا، رئیس فدراسیون کشورمان درخواست خود را برای تصدی پست ریاست کمیته داوران غرب آسیا مطرح کرد که به زودی نتیجه این پیشنهاد اعلام خواهد شد.

رئیس فدراسیون ایران همچنین گزارش کاملی از فعالیت‌ها و موفقیت‌های داوران کشورمان در سطح منطقه و آسیا به خصوص در بخش بانوان ارائه کرد که با استقبال اعضای مجمع غرب آسیا روبرو شد.

گفتنی است تیم اعزامی ایران به مسابقات شش توپ آکادمی قطر به همراه رئیس فدراسیون کشورمان، عصر روز چهارشنبه به کشور بازخواهند گشت.  

انتهای پیام/
 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار