جزییات شهادت یک مامور کلانتری در تهران اعلام شد/ ضارب متواری است

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد : شب گذشته یکی از پرسنل خدوم نیروی انتظامی در گشت کلانتری مرزدارن بر اثر اصابت گلوله در خیابان سرسبز شمالی به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران:

ساعت ۲۱:۳۰ شب گذشته ماموران کلانتری هنگام گشت زنی به یک عابر پیاده مظنون می‌شوند و احتمال حمل مواد مخدر از سوی وی را می‌دهند.

به همین دلیل سرنشین خودروی نیرو پیاده شده و به قصد بازرسی به مظنون نزدیک می‌شود ، اما در یک لحظه عابر پیاده از زیر پالتوی خود اسلحه‌ای را خارج می‌کند و این سروان ۳۴ ساله را به شهادت می‌رساند.

ضارب پس از شلیک گلوله از محل متواری می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
روح الله مهدلو
۱۰:۰۶ ۳۰ مهر ۱۳۹۳
خداوند سبحان،روح مطهر اين شهيد عزيز را با حضرت سيدالشهدا محشور گرداند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۵۹ ۲۹ مهر ۱۳۹۳
ضمن عرض تسلیت ایا ضارب افغان بوده که پتو دورش گرفته بوده . اکیپ گشت ناجا چند نفر بوده اند عکس العمل سایر نیروهای ناجا چه بوده است. چرا ضارب موفق به فرار شده است. جای تعجب و تاسف و تاثر دارد که ضارب موفق به فرار شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۲۹ مهر ۱۳۹۳
شهادتش مبارک....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۹ مهر ۱۳۹۳
با عرض تسلیت به خانواده این پلیس شهید .جامعه با امنیت بالنده می شود .آقای قاضی القضات خلوت کردن زندان هنر نیست .آسان گیری بر متخلفان هم ظلم به جامعه است وهم به خود مجرمین زیرا ما به خوبی جلوی آنها را نگرفتیم .فرد شروری که مقدار زیادی از عمر خود را در زندان از دست داده مشکل است که بخواهد دوباره ان را تجربه کند.ملت امنیت میخواهد هزینه دهها زندان دیگر را هم می پذیرد
آخرین اخبار