سردار نقدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آیت‌الله مهدوی‌کنی خط اصلی و اساسی انقلاب بودند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آیت‌الله مهدوی کنی خط اصلی و اساسی انقلاب بودند و هیچ وقت زاویه و انحرافی در رابطه با ولایت از ایشان دیده نشد و همیشه حامی اصلی ولایت بودند.

"سردار محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، در رابطه با شخصیت والای حضرت آیت‌الله مهدوی کنی اظهار داشت: آیت‌الله مهدوی‌کنی از شخصیت‌های معیار در انقلاب هستند.

وی تصریح کرد: وی آنقدر شخصیت والایی داشتند که می‌توان مواضع خودمان را با وی بسنجیم و مسیر و راه خود را با وی پیدا کنیم زیرا آیت‌الله مهدوی کنی فردی با فضیلت، باتقوا و با دانش بود.

سردار نقدی افزود: ایشان با معرفت بالایی که داشتند هیچ‌ وقت از مسیر ولایت پذیری جدا نشدند و همیشه پشتیبان و همراه ولی خود بودند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی کنی خط اصلی و اساسی انقلاب بودند، بیان داشت: از ایشان هیچ وقت زاویه و انحرافی در رابطه با ولایت دیده نشد و همیشه حامی اصلی ولایت بودند.

وی ادامه داد: اخلاص و پاکی که در وجود ایشان بود سبب می‌شد که مواضع ایشان همیشه منطبق با مواضع ولایت باشد که به همین دلیل است که هیچ زمان  از ایشان زاویه و انحرافی دیده نشده است.

سردار نقدی در پایان خاطرنشان کرد: از امام راحل شنیده شده که ایشان تا آخر مسیر کنار انقلاب خواهد ماند که این موضوع برای ما اثبات شده است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سازمان ، بسیج ، مستضفین ، رحلت ، مهدوی ، کنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار