افشارزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

غرامت 400‌ هزار دلاری به تیم آمریکایی صحت ندارد/ بازی با تیم آمریکایی هنوز لغو نشده است

در حالیکه گفته می‌شود باشگاه استقلال برای لغو بازی‌اش با یکی از تیم‌های آمریکایی باید غرامت 400هزار دلاری پرداخت کند اما مدیرعامل استقلال نظر دیگری در این باره دارد.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بازی تیممان با یکی از تیم‌های آمریکایی لغو نشده است که ما غرامت 400هزار دلاری بپردازیم به همین دلیل این موضوع صحت ندارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه بیان داشت: بازی با یکی از تیم‌های آمریکایی هنوز لغو نشده است و ما با این تیم باشگاهی آمریکا بر سر زمان بازی بحث داریم و اگر به تفاهم برسیم این بازی برگزار خواهد شد، به هر حال شرکتی که واسطه بازی دوستانه با یکی از تیم‌های آمریکایی شده قصد غرامت گرفتن از ما را ندارد.

وی درباره مهلت 10 روزه سازمان خصوصی‌سازی به باشگاه استقلال گفت: فتح‌اله‌زاده مدارک و اسناد سال 91-90 را هنوز تحویل باشگاه نداده است تا آن را به سازمان خصوصی‌سازی ارائه دهیم.

افشارزاده در ادامه بیان کرد: به هر حال ما پیگیر مسئله خصوصی‌سازی هستیم تا هرچه سریعتر باشگاه استقلال به بخش خصوصی واگذار شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: هاشم بیک‌زاده در اردوی تیم ملی مصدوم شده به همین دلیل مسئولان تیم ملی باید در این مورد پاسخ دهند.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار