تاکیدرومپوی و باروسو بر افزايش سرمايه گذاری به عنوان اولويت اتحاديه اروپا

رهبران اتحادیه اروپا روز سه شنبه اعلام کردند در نشست آینده گروه بیست در استرالیا، این اتحادیه در زمینه افزایش سرمایه گذاری ها به عنوان اولویت اروپا تاکید خواهند کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری شین هوا؛ هرمان فان رومپوی رئیس شورای اروپا و خوزه مانوئل باروسو رئیس کمسیون اتحادیه اروپا در نامه ای مشترک به سران دولت های این اتحادیه موضوعات مهم نشست آینده گروه بیست را یادآور شدند.
قرار است نشست گروه بیست از پانزدهم تا شانزدهم ماه نوامبر در شهر بریسبون استرالیا برگزار شود.
در این نامه آمده است :« نشست بریسبون اولین اجلاس گروه بیست است که در زمینه گذر از بحران جهانی و به منظور بهبود این وضعیت برگزار خواهد شد.»
در این نامه یادآوری شده است که راهبرد رو به رشد گروه بیست لازم است به عنوان اولین موضوع جلسه در برنامه های نشست بریسبون مد نظر قرار گیرد.
باروسو و رومپوی در این نامه تاکید کردند :« اعضای گروه بیست باید به تعهدات کامل خود در انجام اقداماتی که برای توسعه راهبردهای این گروه به آن اشاره شده است، پایبند باشند و در موارد لازم اصلاحات جدیدی را در نظر بگیرند.»
 رهبران اتحادیه اروپا همچنین در پایان خاطر نشان کردند تجارت یک محرک تعیین کننده برای رشد اقتصادی و ایجاد شغل به حساب می آید و این اتحادیه از تلاش های ریاست جمهوری استرالیا در این زمینه حمایت می کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار