ناکامی رشته بدمینتون در نخستین حضور بازی‌های پارآسیایی

رشته بدمینتون تاکنون در بازی‌ةای پارآسیایی نماینده ای از ایران اعزام نکرده بود اما امسال مریم رحمانی بانوی ملی‌پوش کشورمان رهسپار این دوره از رقابت‌ها شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رشته ورزشی بدمینتون تاکنون در بازی‌های پار آسیایی امسال برای اولین بار بانوی ملی‌پوش بدمینتون باز کشور مریم رحمانی تنها نماینده این رشته از سوی کمیته ملی پار المپیک به بازی‌های  پار آسیایی2014 اینچئون اعزام شد.
 
 در این دوره از رقابت‌ها دکتر بتول مشرف جوادی به عنوان مربی بانوی ملی‌پوش کشور را نیز همراهی کرد.
 
مریم رحمانی در بازی‌های پار آسیایی 2014 اینچئون با حریفانی از کشور اندونزی، تایلند و رقیب سر سخت ژاپنی خود بازی داشت که در هر سه رقابت نیز ناکام ماند.
 
 وی در نخستین روز بازی در دور مقدماتی انفرادی زنان با نتیجه 1 بر2 بازی را به  خالیماتوس سادیاه از اندونزی واگذار کرد سپس رحمانی به مصاف حریف تایلندی خود سودسایفون یودپا‌ رفت و با نتیجه 2-0 با شکست مواجهه شد و در سومین رقابت خود در برابر رقیب سر سخت ژاپنی از دور رقابت‌ها حذف شد.
 
 شایان ذکر است: رقیب ژاپنی بانوی ملی‌پوش کشورمان با پیروزی در برابر رحمانی به عنوان سر گروه به دور بعدی بازی‌ها صعود کرد و ایران پس از سه  شکست پی در پی از دور این رقابت‌ها ناکام ماند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، رهسپار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار