معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 از برگزاری مسابقه کانون توسعه مهارت‌های رایانه‌ای محلات 17گانه اول آبان ماه در سرای محله امیریه خبر داد.

 محمد کریملو معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر افزود:‌مسابقه کانون توسعه مهارت‌های رایانه‌ای در سه بخش مقدماتی، متوسطه و پیشرفته با حضور شهروندان شرکت کننده محلات 17گانه منطقه 11 در روز پنجشنبه اول آبان ماه از ساعت 10صبح تا 12 در سرای محله امیریه برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: هدف از برگزاری این کارگاه اجرای دستورالعمل‌ها، شناسایی نخبگان محلی این کانون و کشف استعدادهای بالقوه است.

کریملو در ادامه بیان داشت:‌در اداره برنامه ریزی و توسعه شهری از اواسط مرداد ماه جذب نخبگان محلی جهت ثبت نام و نام نویسی آغاز شده و پس از معرفی لیست شرکت کنندگان از نواحی 4گانه  لیست نهایی از منطقه دبیر خانه مرکزی ارسال و در روز پنجشنبه مسابقه در سطح منطقه برگزار می‌شود.

وی  در خصوص نحوه برگزاری مسابقه اذعان داشت:‌در این مسابقه سوالات به صورت تستی و از دبیر خانه کانون توسعه مهارت‌های رایانه‌ای ارسال شده و بعد از برگزاری مسابقه برای تصحیح به دبیر خانه کانون توسعه مهارت‌های رایانه‌ای منتقل می‌شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 خاطر نشان کرد: برندگان سطح منطقه توسط دبیرخانه مرکزی این کانون به منطقه معرفی و در جشن اختتامیه منطقه‌ای جوایز نفیسی به آن‌ها اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسابقه ، کانون ، رایانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار