زنجان؛

بيمارستان جديد در شهرستان خدابنده احداث خواهد شد

بيمارستان جدیدی با کسب مجوز های وزارت بهداشت برا ی ارائه خدمات بهداشتی،درمانی مناسب به مردم شهرستان خدابنده در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ وزیر بهداشت در بازديد از بيمارستان 96تختخوابی اميرالمومنين خدابنده با اشاره به اينکه بيمارستان کنونی پاسخگوی نيازهای بهداشتی ،درمانی اين شهرستان نيست گفت :هم اکنون در ارائه خدمات به آحاد مختلف در اين شهرستان مشکلاتی وجود دارد و اين وزارتخانه تلاش دارد با احداث بيمارستان جديد اين مشکل شهرستان را حل کند.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه اين بيمارستان به لحاظ تجهيزات کمبود دارد افزود: در دو ماه آينده اين تجهيزات به زودی در اختيار بيمارستان قرار می گيرد و مشکل این بیمارستان به تدریج برطرف خواهد شد.

وی به کمبود نيروی انسانی در اين بيمارستان اشاره و اضافه کرد :بر اين اساس به علوم پزشکی استان اجازه داده می شود برای رفع کمبود نيروی انسانی خود در اين شهرستان از متقاضيانی که در کنکور سراسری امسال در گروههای مختلف پزشکی بويژه پرستاری و مامائی شرکت کرده و حد نصاب لازم را کسب نکرده اند طی فراخوانی دوباره نسبت به جذب و بکار گيری آنها در اين بيمارستان اقدام شود .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.