سردار پاکپور:

داعش را برای منافع خودشان در منطقه ایجاد کردند

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به نوع تهدیدات جدید در منطقه گفت: این تهدیدات باعث می‌شود ما به آموزش اهمیت بیشتری داده و یک بازنگری در آموزش‌های خود داشته‌ باشیم تا در رزم و میدان نبرد از آموزش‌های خود بهره کافی را ببریم.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه با حضور سردار "محمد پاکپور" فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار "یونس امیری" به عنوان فرمانده جدید مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین(ع) معرفی شد. همچنین از زحمات سردار "محمود چهارباغی" فرمانده سابق این مجتمع تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم سردار پاکپور در سخنانی با  اشاره به نوع تهدیدات جدید در منطقه اظهار داشت: این تهدیدات باعث می‌شود ما به آموزش اهمیت بیشتری داده و یک بازنگری در آموزش‌های خود داشته‌ باشیم تا در رزم و میدان نبرد از آموزش‌های خود بهره کافی را ببریم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به گروه تروریستی داعش افزود: گروهی از دشمنان برای منافع خود گروهی را در منطقه ایجاد کردند که در این زمان افسار گسیخته شده و علیه خودشان اقدام می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: امنیت ما مستلزم این‌ است که آمادگی خود را حفظ کرده تا در صحنه‌های جدیدی که دشمن برای ما پیش می‌آورد، جوابگو باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: موضوع ، عمل ، تسلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار