با صدای دزدگیر خودروی پراید، مالک آن از خواب پرید و با اعلام به موقع موضوع به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ سمنان، سارق دقایقی پس از سرقت در طرح مهار پلیس گرفتار و دستگیر شد.

سرهنگ سیدموسی حسینی فرمانده انتظامی شهرستان سمنان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: ساعت ۳: ۱۷ دقیقه بامداد روز گذشته وقوع یک فقره سرقت خودرو در یکی از محلات سمنان به مرکز فوریت‌های پلیسب ۱۱۰ اعلام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان به حضور سریع و بی‌درنگ گشت پلیس ۱۱۰ در محل اعلام شده اشاره و اضافه کرد: مالباخته که با صدای دزدگیر خودروی پرایدش از خواب بیدار و متوجه سرقت خودرو شده بود، از فرار سارق با خودرو خبرداد و طرح مهار پلیس بی‌درنگ در سطح شهر به اجرا درآمد.

وی افزود: با توجه به تماس سریع مالباخته با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و حضور گسترده گشت‌های انتظامی در محدوده فرار سارق، دقایقی پس از سرقت خودروی پراید مالباخته در یکی از کوچه‌های فرعی منطقه کشف شد.

سرهنگ حسینی با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس در راستای دستگیری سارق، افزود: لحظاتی پس از کشف خودروی مسروقه یک دستگاه پراید دیگر نیز در‌‌ همان حوالی به صورت بدون صاحب مشاهده شد که توجه پلیس را به خود جلب کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان خاطر نشان کرد: در بازدید از خودرو قطعاتی از پراید مسروقه کشف شد و در بازدید نقطه به نقطه اطراف خودرو از سوی ماموران پلیس، سارق ۲۹ ساله خودرو نیز شناسایی و دستگیر شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار