ساری؛

حضور 400 نخبه از سراسر کشور در نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی نخبگان جوان در مازندران

400 نخبه از سراسر کشور در نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی نخبگان جوان در مازندران حضور دارند.

رئیس بنیاد ملی نخبگان مازندران در افتتاحیه نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی نخبگان جوان در ساری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری با بیان اینکه 400 نخبه در این جشنواره شرکت کردند، گفت: همزمان امروز 130 نخبه خانم در خزرآباد ساری و 250 نخبه آقا در محمودآباد مسابقات را آغاز کردند که تا فردا ادامه دارد.

دومیری گنجی با تاکید بر اینکه این نخبگان از سراسر کشور برای مسابقات به مازندران آمدند، افزود: از 400 نفر شرکت کننده 100 نفر برگزیده می شوند و شرکت کننده ها در رشته های ورزشی؛ پینگ پنگ، دارت، دو همگانی، طناب کشی و رشته های فرهنگی؛ شامل مسابقات نرم افزاری، پیامکی، کتاب خوانی، کاریکاتور، هوش هیجانی و عکاسی با هم رقابت می کنند.

رئیس بنیاد ملی نخبگان مازندران با اشاره به اینکه 800 نخبه در مازندران داریم، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره برای نخبگان، ایجاد فضای فرهنگی و بانشاط است تا آن ها در کنار علم و تحصیل روحیه بانشاط داشته باشند و انگیزه آن ها بیشتر از قبل شود.

رئیس بنیاد ملی نخبگان کردستان که در این افتتاحیه حضور داشت، گفت: استفاده بهینه از وقت و سخت کوشی موجب رشد و تعالی افراد به خصوص نخبگان می شود.

ادیبی افزود: تلاش نخبگان برای پیشرفت و آبادانی کشور باید از اولویت های کار نخبگان قرار بگیرد.

رئیس بنیاد نخبگان کرمانشاه و قائم مقام ستاد برگزاری این جشنواره گفت: خانم های نخبه سرمایه های جامعه ما هستند، زیرا علاوه بر نخبه بودن و کار، خانواده را هم می سازند.

خانم اسلام پناه افزود: تعامل، اجتماعی شدن، مسئولیت پذیر بودن و نشاط درونی از اولویت های فعالیت نخبگان است.

انتهاي پيام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.