هفته نهم لیگ برتر فوتسال کشورمان روز جمعه با رویارویی 12 تیم انجام شد و تیم ها برای کسب امتیاز به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: برای برگزاری رقابت های هفته نهم لیگ برتر فوتسال امروز 12 تیم به مصاف هم رفتند تا برای گرفتن امتیاز با یکدیگر جدال کنند. البته دو تیم مس سونگون و دبیری تبریز روز گذشته در دربی شهر خود به مصاف هم رفتند که شاگردان تقی پور توانستند امتیاز این بازی مهم را از رقیب بگیرند تا اصغری مقدم در سمت جدید خود شکست با دبیری را تجربه کند.
 
****ماهان تندیس قم- ملی حفاری اهواز


در این رقابت که ماهان میزبانی حفاری را به عهده داشت، بازی بر خلاف میل قمی ها پیش رفت زیرا تیم ناظم الشریعه توانست نبض بازی را در دست گیرد و بر خلاف تصور ماهانی ها به این تیم دو گل بزند. با وجود فشار حملات ماهان اما در نیمه نخست بازی با نتیجه 2-0 به پایان رسید.
در نیمه دوم که طبق معمول به دلیل عملکرد تیم قمی در اکثر رقابت ها می توان آن را نیمه طلایی نامید تا امیر شمسایی با تفکرات خود جریان بازی را تغییر دهد، مدیریت بازی به دست ماهان افتاد و همین امر باعث شد تا حفاری در نیمه دوم نه تنها گلزنی نکند بلکه با دریافت دو گل بازی برده را با تساوی عوض کند و به کسب یک امتیاز رضایت دهد.
این تساوی برای ماهان که تعقیب کننده ای با انگیزه به نام مس دارد زنگ خطری به حساب می آید.
 
****پایاسازه تبریز- شهرداری ساوه


در تبریز پایاسازه میزبان شهرداری ساوه شد. پایاسازه که با استعفای قضایی  دستخوش تغییر شد با شوک ناشی از این اتفاق به مصاف شاگردان خوراکچی رفت البته پایاسازه روز گذشته حواشی نیز ایجاد کرد که جو را تحت تاثیر قرار داد. با تمام این تفاسیر خوراکچی که برای جبران عملکرد ضعیف هفته های گذشته شهرداری ساوه به این تیم آمد، تمام تلاش خود را به کار گرفت که رقیب را از سد راه بردارد اما این پایاسازه بود که با وجود شرایط جدید در تمام مدت بازی از شهرداری ساوه پیشی گرفت تا نه تنها پنبود قضایی حس نشود بلکه مدیرعامل و سرمربی تیم قدرت خود را به نمایش بگذارد.
این بازی با نتیجه5-3 به سود پایاسازه به پایان رسید تا خوراکچی دومین شکست خود در ساوه را تجربه کند.
 
****منصوری قرچک- فرش آرا مشهد

 
تیم منصوری که با شکست برابرمقاومت در خانه، اعتماد به نفس خود را از دست داده بود و در پی آن داورزنی هم استعفا خود را اعلام کرد اما دو هفته ایست که به روزهای خوب خود بازگشته و امروز نیز با شکست تیم خوب فرش آرا، به آن مهرتایید زد.
این رقابت از ابتدا به نفع تیم منصوری پیش رفت و در نیمه نخست نیز با نتیجه 2-0 به پایان رسید.
فرش آرا که قصد از دست دادن امتیاز را نداشت در نیمه دوم موفق به گلزنی شد اما کافی نبود زیرا منصوری برای سومین بار موفق به گلزنی شد تا بازی با نتیجه 3-1 به سود منصوری به پایان برسد.
 
****میثاق تهران- گیتی پسنداصفهان


امتیاز این بازی برای دو تیم مهم بود زیرا گینی پسند به تازگی از حاشیه بزرگی را پشت سر گذاشته و لک نیز در پی کسب حداکثر امتیاز هاست تا حاشیه را از تیم خود دور کند.
رقابت ابتدا با برتری میثاق همراه بود اما ناگهان ورق برگشت تا گیتی پسند با به ثمر رساند 4 گل قدرت خود را به رخ سرمربی سابق خود بکشد.نیمه نخست با همین نتیجه  به پایان رسید و در ادامه نیز میثاق با به ثمر رساند یک گل نتوانست نیمه قبل را جبران کند و به این ترتیب بازی با نتیجه 4-2 اتمام یافت تا دست میثاق به امتیاز این بازی نرسد.
 
****تاسیسات دریایی تهران-مقاومت البرز

این رقابت که با برتری بی چون و چرای تاسیسات همراه بود با نتیجه 5-0 به پایان رسید تا نبود شمسایی در زمین، خدشه ای به عملکرد تیمش وارد نکند. این در حالیست که مقاومت دراین بازی با توجه به استراتژی های خود نتوانست برابر تملینده تهران حرفی برای گفتن داشته باشد.
 
****فردوسی مشهد- شهروند ساری 


فردوسی مشهد امروز میزبان تیم ساری شد اما با وجود امتیاز میزبانی نتوانست مدیریت بازی را در دست گیرد و به این ترتیب در نیمه نخست و حتی اوایل نیمه دوم شاگردان ابطحی نسبت به حریف برتری داشتند.
اما بازی به این ترتیب ادامه پیدا نکرد تا فردوسی با قدرت نبض بازی را در دست گیرد و رقابت را به تساوی برساند و رقابت با این نتیجه به پایان برسد تا دست ساروی ها از 2 امتیاز دیگر کوتاه شود.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، لیگ ، میثاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار