با استقبال وزیر ورزش و جوانان؛

آخرین گروه از کاروان غدیر از بازی‌های پاراآسیایی به میهن بازگشت

گودرزی وزیر ورزش و جوانان با حضور در فرودگاه امام خمینی(ره) از آخرین گروه ورزشکاران کاروان غدیر استقبال کرد .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ پرواز آخرین تیم‌ها و اعضای کاروان بزرگ ورزشی غدیر شب گذشته ساعت 23 از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین نشست و افتخارآفرینان جانباز و معلول با استقبال گرم گودرزی وزیر ورزش و جوانان، سید نصرالله سجادی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی،‌ مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان،  شهنازی دبیر کمیته ملی المپیک، خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان، افشار زاده دبیر پیشین کمیته ملی المپیک و رئیس کنونی هیات مدیره استقلال و برخی از مدیران کل استانی وارد خاک کشور شدند.

اولین گروه از این کاروان صبح روز گذشته به کشور بازگشت و تیم‌های گلبال ، تیرو کمان، تیراندازی، بسکتبال با ویلچر، وزنه برداری  و ورزش های نابینایان آخرین گروه از کاروان بزرگ ورزشی جانباز و معلول کشور بودند که در مجموع با کسب 37 مدال طلا، 52 نقره و 31 برنز از بازی های پارآسیایی اینچئون بازگشتند.  

از نکات جالب توجه این استقبال صبر و حوصله محمود گودرزی بود که با تبریک به تک تک ورزشکاران ایران در بازی‌های پارآسیایی کره جنوبی برای آن‌ها آرزوی موفقیت کرد و در پایان با دادن دسته گل به خسروی وفا از زحمات وی نیز تقدیر کرد.

آخرین اعضای کاروان ورزشی غدیر با شال‌های مشکی مزین به نام ابا عبدالله الحسین(ع) با حضورهمیشگی و پراشتیاق مردم شب گذشته ساعت 23 از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) وارد تهران شدند. این کاروان توانست با کسب 120 مدال رنگانگ در جایگاه چهارم بازی‌های پارآسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی قرار بگیرد.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار