رییس کمیته آموزش فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری:

برنامه ریزی آموزشی مدونی تا پایان سال جاری داریم/ کلاس پورشه در دور بعدی مسابقات اتومبیلرانی سرعت برگزار می‌شود

محمود لاهرودی گفت: هدف از برگزاری کلاس‌های آموزشی ارتقا سطح مهارتی و علمی مدیران و ورزشکاران رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی است.

محمود لاهرودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: برای رشد و ارتقا مدیران، ورزشکاران و علاقه‌مندان به رشته‌های اتومبیلرانی و موتورسواری برنامه‌های آموزشی مدونی را پایه ریزی کرده‌ایم که در گام نخست در نظر داریم اولین دوره مدیریت بهره برداری از مجموعه‌های ورزشی را در ایران برگزار کنیم. 

وی در ادامه افزود: این کلاس پربار و با اهمیت زیادی است زیرا در آن نحوه چگونگی بهره برداری از مجموعه‌های ورزشی به مدیران آموزش داده می‌شود تا بتوانند نحوه انجام کارهای اقتصادی و جذب اسپانسر و چگونگی برگزاری مسابقات حرفه‌ای و تفریحی خود را برنامه‌ریزی کنند.  
 
لاهرودی تصریح کرد: همچنین در یک ماه آینده کلاس مربیگری درجه 3 کارتینگ خانم‌ها و‌آقایان را برگزار می‌کنیم که از شرایط ویژه برای حضور در این کلاس داشتن حکم قهرمانی و حضور در رقابت‌های کارتینگ و گذراندن دوره‌های آموزشی وزارت ورزش و جوانان می‌باشد.  
 
رئیس کمیته آموزش فدراسیون اتوموبیلرانی و موتورسواری عنوان کرد: در ادامه برنامه‌های آموزشی سال جاری دوره آموزشی مهارت‌های موتورسواری شهری 150 تا 250 سی سی را برگزار خواهیم کرد تا توانایی کنترل موتور در شرکت کنندگان ارتقا دهیم.  
 
وی همچنین خاطر نشان کرد: هفته آخر آبان ماه دوره مهارت‌های حرفه‌ای رانندگی خودروهای شهری را در برنامه کاری داریم که تمام افرادی که دارای گواهینامه رانندگی باشند می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت کنند و با کسب گواهینامه رسمی فدراسیون اتوموبیلرانی و موتورسواری اجازه شرکت در کلاس‌های استاندارد مسابقات سرعت را می‌گیرند.  
 
محمود لاهرودی در پایان بیان کرد: به علاقه‌مندان به مسابقات ریس این مژده را می‌دهم که در دور بعدی این مسابقات کلاس پورشه کاپ را نیز خواهیم داشت که خودروهای پورشه در آن رقابت خواهند کرد.  
 
لاهرودی افزود: این مسابقات در کل دنیا برگزار می‌شود ولی در ایران اولین بار این اتفاق خواهد افتاد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار