ظفرمنش: دروازه‌بانان نخبه جوان کشف شده‌اند/ ناعادلانه بودن رفتار هواداران را قبول ندارم

سرمربی تیم واترپلو اصفهان گفت: جوانان و نیروهای تازه نفس حاضر در واترپلو، آینده فوق‌العاده خوبی خواهند داشت.

امین ظفرمنش  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: برگزاری مسابقات قهرمان کشوری در رده‌های سنی زیر 12،14 و 16 سال برنامه خوبی است که به تازگی فدراسیون و کمیته واترپلو اقدام به اجرای آن کرده ‌اند اجرای این پیکارها برای آینده این رشته مفید است. چون هم از نظر انگیزشی برای جوانان خوب خواهد بود و هم این که واترپلوئیست‌های آینده ساز با دادن مسابقه بر نقاط ضعف و قوت خود واقف شده و پیشرفت می‌کنند، به طوری که هنوز مسابقات قهرمانی جام شهدا تمام نشده بود بازیکنان از من به عنوان مربی می‌پرسیدند که تمرینات را چه موقع آغاز می‌کنیم تا سال آینده قدرتمندتر مقابل حریفان ظاهر شویم؟

سرمربی تیم واترپلو زیر 16سال گفت: در طول این مسابقات 2الی 3 دروازه‌بان کشف شدند که می‌توانند در آینده برای تیم ملی به خوبی نقش آفرینی کنند.

وی در خصوص سطح کیفی مسابقات جام شهدا گفت: بازی‌ها بسیار خوب و سطح بالا بود تیم‌ها آماده و قدرتمند در برابر حریفان خود ظاهر شدند و هر دیدار سطح تکنیکی و تاکتیکی بالای خود را داشت ما برای رسیدن به برد مقابل هر تیمی برنامه خاص خود را داشتیم.در دیدار فینال هم در برابر تیم قدرتمند و مدعی تهران طبق برنامه‌ریزی اولیه ظاهر و شاگردانم تمامی صحبت‌ها و نکات فنی ارائه شده را به مرحله اجرا درآوردند.

وی در خصوص نوع حمایت ناعادلانه تماشاگران بنا به گفته کادر فنی تیم تهران در دیدار فینال اظهار داشت: به هیچ عنوان تماشاگران ناعادلانه تیم ما را حمایت نکردند فضای حاکم در استخر برای هر 2تیم یکسان بود ازدحام صداهای طبل و شیپور حاضر در استخر هم تیم تهران  و هم تیم اصفهان را اذیت می‌کرد.

سرمربی تیم واترپلو جوانان اصفهان در ادامه گفت: به نظر من وقتی واترپلوئیست‌های تیم تهران 2 پنالتی را از دست دادند به طور طبیعی دچار افت روحی شدید شدند و همین مسأله در ادامه روند کار این تیم تاثیرگذار بود.

گفتنی است، تیم واترپلو زیر 16سال اصفهان توانست در مسابقات قهرمانی جام شهدا که به صورت سراسری در اصفهان برگزار شد عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار